ontvangen sms werkt niet

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hoi Tele 2,

Ik wacht op een aantal smsjes (voor ondertekening van digitale documenten) maar die komen niet binnen. Kan zelf wel sms versturen en ook bellen. Heb al met andere telefoon geprobeerd mezelf te smsen maar die komt ook niet over.

Hoe kan ik checken of de 'sms instellingen' nog goed staan? OF hoe los ik dit op?

mvg,

Tjerron
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Tjerron,
Heel apart om te horen dat je geen sms'jes kan ontvangen.
Dat zou natuurlijk gewoon moeten werken.
Kijk even hier nog om te controleren of je alle instellingen goed hebt staan:
Toestelhulp - Tele2
Sinds wanneer speelt dit probleem? Wat was het laatste sms-bericht dat je hebt gekregen?

Ik hoor graag meer van je.
Vriendelijke groet, Ben
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ontvang sms jes van ING (tan-code) en MijnOverheid (digid) ook niet of pas na 5-10 minuten. De instellingen van de sms centrale zijn goed. Wanneer ik een sms stuur vanaf het toestel van mijn vrouw, ontvang ik het direct!
Ik hoor graag van u
Edward
Reputatie 6
Badge +5
@eiateunissen
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
(tip van mij: zorg dat je niet afhankelijk ben van tan-codes voor internetbankieren).
Dank je wel.
Groet, Ben
Reputatie 7
Badge +4
Als je bij de ING op de knop drukt: "tan code sms niet ontvangen" dan BELT de ING je op je nummer en leest een computer de tan code voor..
Reputatie 6
Badge +5
Is dat zo ja?
Een andere discussie is of TAN-codes nog wel van deze tijd zijn.
Ik zeg van niet. Er zijn andere en betere manieren om de identiteit te controleren en een transactie te bevestigen.
Maar dat is mijn mening.
Groet, Ben