beantwoord

Onterechte BKR

  • 8 June 2022
  • 5 reacties
  • 151 x bekeken

Beste Tele 2, hoe kan het dat ik ruim 18 maanden bezig ben met een bkr registratie op een abonnement die ik nooit heb afgesloten. Ik heb jullie me persoonlijke documenten gestuurd een jaar geleden met gevoelige informatie en nooit een terugkoppeling!! 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 26 July 2022, 12:17

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Willy,

Ik heb je case er nog eens bij gepakt en ik zie dat mijn collega vorige week een spoed case voor je heeft aangemaakt en dat mijn collega’s er nog mee bezig zijn. Laat je het me weten als je iets hebt gehoord?

Ik kan zelf niet meer voor je doen dat wat mijn collega’s nu voor je aan het doen zijn, anders had ik het met alle plezier gedaan - maar ik blijf graag op de hoogte. Ik hoop dat er snel een oplossing komt!

Groetjes,

Marciano

Beste Willy, 

 

ik had Ali teruggemaild, maar helaas geen reactie tot nu toe, ik hang dagelijks aan de telefoon met de klantenservice, maar zij kunnen me niet helpen. En ik word ook niet teruggebeld 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Willy,

Geen dank, daar ben ik voor! Ik had echt gewild dat ik je verder had kunnen helpen in deze situatie. Echter ligt dit nu bij de afdeling Incasso. Ik snap dat dit een schok geweest moet zijn, dat bedrag is niet niks! Ik zie dat mijn collega Ali je had gemaild. Ik hoop dat je er samen met hem uit kunt komen en dat het duidelijk wordt waar de registratie vandaan komt. Of is dit al duidelijk? Ik zie namelijk alleen een kredietnummer, maar ik kan niet zien waar deze aan gekoppeld is.

Houd me gerust op de hoogte, ik hoor het graag van je en ik wens je heel veel succes!

Dank je wel voor je reactie Marciano, 

dat is juist het probleem, ik heb die abonnement niet afgesloten. En ik wil van dit probleem gewoon af. Ik probeer al 18 maanden om er met tele 2 uit te komen. Ruim 11 maanden geleden heb ik me identiteitskaart, uittreksel van bevolkingsregister, en bankgegevens naar Tele2 opgestuurd. Ik wil een oplossing met Tele 2 te zoeken. Maar ik krijg een rekening van ruim 1400 euro 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @willy5321,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik zie dat mijn collega al flink voor je bezig is geweest en dat hij woensdag ook een mail heeft gestuurd met meer uitleg en informatie over de openstaande vordering.

Neem de mail nog eens nauwkeurig door. Als je de betaling hebt gedaan en een bewijs hebt teruggemaild, zullen mijn collega’s het kredietnummer afmelden. Ik hoop dat dit spoedig zal gebeuren.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

 

Reageer