beantwoord

Oneplusone

• 9 november 2015
  • 6 reacties
  • 213 x bekeken

Het lukt mij niet om met mijn oneplusone toestel een verbinding met het tele2 netwerk te maken. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Maarten van Tele2 10 november 2015, 19:01

Hoi Albert,

Wat leuk dat je een oneplus toestel hebt. Kun je wel verbinding vinden, maar niet selecteren, of vindt je telefoon Tele2 uberhaupt niet als netwerk? Er kleeft een nadeel aan de One en dat is
dat er geen volledige 4G-ondersteuning aanwezig is. Het toestel ondersteunt de 800MHz-frequentie niet en slechts de 1800 MHz-frequentie.
Heb je het toestel los aangeschaft?
Hoor graag van je,

Maarten
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Albert,

Wat leuk dat je een oneplus toestel hebt. Kun je wel verbinding vinden, maar niet selecteren, of vindt je telefoon Tele2 uberhaupt niet als netwerk? Er kleeft een nadeel aan de One en dat is
dat er geen volledige 4G-ondersteuning aanwezig is. Het toestel ondersteunt de 800MHz-frequentie niet en slechts de 1800 MHz-frequentie.
Hoor graag van je,

Maarten
Dag Maarten

Bedankt voor je reactie. Ja het is een prachtig toestel maar tot nu toe alleen maar problemen. Eerste probleem was de batterij maar dat is inmiddels opgelost door Oxygen te installeren. Maar sinds dit geinstalleerd is kan ik geen verbinding meer met het netwerk maken. Ik kan er wel gewoon mee bellen maar niet internetten of app'en. ik zit dus wel op het Tele2 netwerk.
Ik realiseer me wel dat mijn abonnement misschien nog niet voor 4G instelt is. Moet ik dit eerst bij Tele2 aanvragen.

ik hoop dat ik het probleem op kan lossen want het is echt verder een prettig en mooi toestel.
Hoi Albert,

Hoor graag van je,

Maarten
Reputatie 7
Badge +5
klik hier
Ik heb nog eens geprobeerd om een netwerk te selecteren. Ik krijg dan als ik voor 4G kies een enorme lijst met mogelijkheden alleen daar staat geen Tele2 tussen. Als ik als voorkeur 3G kies dan is de lijst veel korter maar nog steeds geen Tele2.
Reputatie 2
Badge
Ik raad je toch aan om Cyanogen te gebruiken. Puur omdat deze beter werkt op de opo.
(Spreek uit ervaring.)

Probeer eens bij het selecteren van het netwerk T-Mobile NL te selecteren.
Dit omdat het 2/3G netwerk van Tele2 op T-Mobile zit.