beantwoord

Nog geen levering Huawei P10 lite ondanks "voorraad"!

• 18 april 2017
  • 3 reacties
  • 144 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Mijn vrouw heeft te P10 10 april besteld ivm een eigen defecte telefoon.
Aangezien de P10 lite "op voorraad" was hebben we deze besteld.
Echter nu blijkt dat het nog onbekend is wanneer deze geleverd word! Melding gemaakt via messenger en ze zouden het doorgeven dan het niet klopte dat deze op voorraad stond. Nu 4 dagen later staat het er nog steeds! Dit riekt naar onrechtmatigheid om klanten te behouden en te laten bestellen.
Dit is niet netjes en ik denk dat de wetgeving omtrent webwinkelverkoop hier ook duidelijk in is.....wat is de status nu van de levering en wat is een correcte oplossing Tele2???
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 19 april 2017, 13:11

Wij verwachten de P10 deze week (week 16) weer te gaan leveren, je vrouw zou het toestel dus snel moeten ontvangen!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Wij verwachten de P10 deze week (week 16) weer te gaan leveren, je vrouw zou het toestel dus snel moeten ontvangen!

Groetjes, Maris
Das allemaal leuk maar dan blijft het probleem nog steeds dat er 10 april "op voorraad" stond (en nu nog) terwijl dat niet het geval was en nog steeds is! Dat is zeer misleidend!!!!!
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris