beantwoord

Nieuws Levering Samsung Galaxy S7 Edge Gold 32GB

• 21 maart 2016
  • 25 reacties
  • 1053 x bekeken

Geachte leden van het forum,

Het is inmiddels 21 maart 2016. Ik heb nog steeds geen nieuwe bericht ontvangen,
noch van Tele2 noch van OPD, ten aanzien van de exacte leverdata. Zijn er leden
van het forum, die wel een bericht hebben ontvangen ? Ik heb vandaag telecom
zaak Optie1 bezocht. Zij zeggen, dat ze slechts een paar witte en zwarte Samsung
Galaxy S7 en de Galaxy S7 Edge op voorraad hebben. De Gold versie van de Galaxy S7
Edge hebben ze niet. Zij wachten ook op een nieuwe voorraad.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 maart 2016, 20:33

Hee Samsungboy,
Ik weet niet precies wanneer jij je toestel zal ontvangen. We krijgen elke dag een aantal toestellen binnen van Samsung. En het wordt op volgorde van het afsluiten van het abonnement uitgeleverd. Zodra jouw toestel binnen is, wordt er direct contact met je opgenomen om een afspraak te maken wat betreft de levering.
Ik wil je ook even verwijzen naar dit bericht.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Samsungboy,
Ik weet niet precies wanneer jij je toestel zal ontvangen. We krijgen elke dag een aantal toestellen binnen van Samsung. En het wordt op volgorde van het afsluiten van het abonnement uitgeleverd. Zodra jouw toestel binnen is, wordt er direct contact met je opgenomen om een afspraak te maken wat betreft de levering.
Ik wil je ook even verwijzen naar dit bericht.
Groetjes Kiko
We krijgen elke dag een aantal toestellen binnen ?? Ik verwacht als consument, dat wanneer ik een pre-order bestelling plaats, dat mijn toestel op tijd wordt geleverd en dat de consument volledig en tijdig wordt ingelicht m.b.t. de leveringen. Dat is in eerste instantie niet gebeurt. Ik ben deze werkwijze c.q. handelswijze ook niet gewend. Tele2 kan gemakkelijk op basis van ervaringen in het verleden inschattingen maken hoeveel toestellen besteld moeten gaan worden. Nu verkoop je een toestel, die je niet eens kan leveren. Althans niet op de afgesproken datum. Onder het motto van: busje komt zo. Aangezien ik een trouwe klant ben en ik mij graag aan de gemaakte afspraken houdt wacht ik keurig netjes mijn bestelling af, maar in de toekomst zal ik nooit meer op zo'n aanbieding ingaan. Bovendien kan je deze werkwijze niet verkopen aan trouwe klanten. De mensen die een bestelling geplaatst hebben zijn zeer boos, teleurgesteld en geirriteerd. Je krijgt nooit een transparante antwoord m.b.t. levering van de Samsung Galaxy S7 Edge. Hoe gaat Tele2 de klanten compenseren, los van de promotie van de VR bril van Samsung en korting van € 50,- op de tweede factuur van mij ? Mijn contract gaat in op 8 maart 2016 staat in Mijn Tele2. Ik moet betalen vanaf 8 maart 2016 voor een toestel, die ik nog niet eens in mijn bezit heb. Kortom we zijn blij gemaakt met een dooie mus. Mond op mond reclame is heel erg goedkoop en effectief, maar deze actie van Tele2, zullen de trouwe klanten niet vergeten wanneer in de toekomst acties of promoties van toepassing zijn. OPD wijst naar Tele2. Tele2 wijst naar OPD. Van een professionele organisatie mag je wel verwachten, dat je de verantwoordelijkheid neemt in de communicatie c.q. zeer gebrekkige communicatie naar de klant toe. De klanten betalen voor de toestel en/of de abonnement. Ze krijgen het niet cadeau van Tele2. Tele2 zegt tegen de klanten, dat Samsung verantwoordelijk is voor de tekort van de toestellen. De klanten hebben zaken gedaan met Tele2 en hebben hun bestelling rechtstreeks geplaatst bij Tele2 en niet bij Samsung. Tele2 en Samsung moeten onderling de voorraad probleem oplossing, maar je moet de trouwe klanten niet duperen. Dat is nu wel gebeurt.
Reputatie 7
Badge +4
Je gaat niet meer betalen dan 24 x het toestelbedrag hoor. Je word niet financieel gedupeerd.
@Samsungboy

Ik sluit mij volledig bij je aan!
En eric je word wel gedupeerd omdat je niet van je toestel gebruikt maakt!
Er is gewoon mega slecht ingekocht en de communicatie is ver te zoeken. Vorige week 1 mail gehad en toen stil.
Ik wil ook mijn S7 edge Gold en liefste vandaag nog ja.
TELE2 maakt zo inderdaad hele slechte mond op mond reclame.

De vragen zijn toch niet moeilijk.Samsung weet toch wanneer ze jullue gaan leveren. Houd de klant dan ook op de hoogte.
6 maart had ik samsung s7 edge gold ge pre orderd net een mail ontvangen van opd uiteindelijk morgen gaan ze bezorgen en ik hoop dat het bij iedereen goed zal komen
Ik heb tot op heden nog steeds geen bericht ontvangen van OPD ten aanzien van de levering van de Samsung Galaxy S7 Edge Gold en de e-mails die je stuurt naar OPD worden niet beantwoord. Servicegraad op hoogste niveau.
Ik heb eindelijk een bericht ontvangen van de planning van OPD. MIjn toestel wordt morgen of begin volgende week bezorgt.
ik kijk uit naar morgen.
Je kan zelf kiezen wanneer je je toestel wilt hebben ik heb voor morgen planning gemaakt
Wanneer ik mijn ordernummer en postcode invul via http://www.afspraakstatus.nu/Login.aspx kan ik nog geen keuze maken over de specifieke bezorgdatum. Ik heb wel een reactie per e-mail ontvangen van OPD n.a.v. mijn e-mail, dat de toestel morgen of begin volgende week bezorgt gaat worden.
Ow raar er stond een link in de mail en ik kon datum en tijd kiezen morgen tussen 13.15 - 17.30 komt het hopelijk
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Samsungboy,
Wat fijn dat je een bericht hebt gehad. Wel apart dat je dat niet kunt aangeven. Dit hoort namelijk wel. Ik weet eigenlijk nu ook niet zo goed hoe dit precies zit.
Ik zou begin van aankomende week even afwachten en anders contact opnemen.

En Fatoo: ik hoop dat je hem morgen hebt en ben benieuwd wat je ervan vindt!

Fijn paasweekend allemaal!
Groetjes Kiko
Aanstaande dinsdag avond tussen 1800 - 2100 wordt de Samsung Galaxy S7 Edge Gold 32 GB gelevert 🆒:D
Nu hoop ik, dat de andere klanten van Tele2 ook hun toestel z.s.m. gelevert krijgen.
Ik heb mijn s7 edge ontvangen maar loopt iedere keer vast als ik het vergrendel en dan kan ik t niet meer ontgrendelen pffff
Je kunt proberen de toestel uit en aan te zetten. Als dat niet lukt kan je proberen de software te updaten.
Badge +5
Ik heb mijn s7 edge ontvangen maar loopt iedere keer vast als ik het vergrendel en dan kan ik t niet meer ontgrendelen pffff

Heb je al een software update gekregen?

De s7 en S7 edge kampen namelijk met softwareproblemen.
Dat zijn ze nu aan het rechttrekken met updates.

http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/12431/samsung-brengt-eerste-kritische-update-uit-voor-galaxy-s7-edge
Bedankt voor de tips ik heb nog geen software update gekregen ene keer doet ie normaal na een tijd loopt ie vast als ik m wil ontgrendelen wilt ie niks meer doen scherm gaat niet meer aan maar na een tijdje gaat t weer over en dan begint het weer damn
Badge +5
Bedankt voor de tips ik heb nog geen software update gekregen ene keer doet ie normaal na een tijd loopt ie vast als ik m wil ontgrendelen wilt ie niks meer doen scherm gaat niet meer aan maar na een tijdje gaat t weer over en dan begint het weer damn

Neem na de pasen even contact op met Samsung over dit probleem en wat je eventueel kan doen of dat je hem moet terug sturen voor reparatie.

http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
Ja dat ga ik zeker doen bedankt
Badge +5
Graag gedaan, en ik hoop dat het snel opgelost kan worden.
Wat moet ik doen als mijn smartphone of tablet vastloopt of blijft hangen?

http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068711

http://computertotaal.nl/smartphone/een-vastgelopen-smartphone-repareren-62013

Ik hoop, dat je met deze links wat wijzer wordt Fatoo. Suc6.
Update

De update geldt alleen voor de Samsung Galaxy S7 Edge. Er verschijnt een notificatie waarin staat dat dit een urgente update is en dat je deze zo snel mogelijk moet installeren om errors te voorkomen. De update is vrij klein, 3.32 MB om precies te zijn. Er wordt niet duidelijk aangegeven in de notificatie wat de update nou precies doet. Volgens TK, de bron op Twitter voegt de update meer opties toe aan de launcher. Hiermee is het mogelijk de launcher aan te passen aan jouw persoonlijke wensen. Andere gebruikers van de Galaxy S7 vertellen dat de update het Edge scherm minder sensitief maakt. Volgens sommige gebruikers worden apps ongewenst geopend als je de smartphone in de hand houdt. Dit is weer nadelig voor je batterij duur.

De Samsung Galaxy S7 zal opnieuw opstarten als de update geïnstalleerd is. Heb je de update niet gekregen ga dan naar Instellingen > Over toestel > Software update.
De laatste updates zijn geïnstalleerd krijg ik dan, nou doet ie weer normaal in het begin liep het iedere keer vast met de tijd doet ie het weer goed gelukkig .bedankt voor de info's
Reputatie 5
Badge +4
Hee Samsungboy,
Het is inmiddels woensdag. Heb je je toestel binnen? :D
Ben benieuwd! Groetjes Kiko
*** Reactie weggehaald door moderator (Rick): zoals je zelf zegt, heb je al een topic aangemaakt. Wij gaan jou daar verder helpen ***
*** Reactie weggehaald door moderator (Rick): Je hebt al een topic aangemaakt. Wij gaan jou daar verder helpen ***