beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen

• 11 februari 2016
  • 3 reacties
  • 95 x bekeken

goedemiddag,

Ik heb bij tele2 een abonnement to 13 maart ongeveer. Ik had een iphone 4 en nu al mijn nieuwe toestel binnen, de 5 S. Hierin moet een neno sim en ik heb een micro sim. Kan ik van jullie voor de komende 4 weken een neno sim krijgen? en zo ja, hoe snel kan dat, en wat kost dat?
Met vr gr
Marjon
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 12 februari 2016, 21:26

Jazeker dat kan! Ik kan je deze toesturen. Ik heb dan wel deze gegevens van je nodig:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Deze gegevens kun je in een privebericht naar mij sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan naar bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Jazeker dat kan! Ik kan je deze toesturen. Ik heb dan wel deze gegevens van je nodig:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Deze gegevens kun je in een privebericht naar mij sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan naar bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Marjon,
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Heb je inmiddels een simkaart via een andere manier besteld of kan ik je nog helpen? Als het laatste het geval is, zou je dan alsnog je gegevens in een privebericht naar mij sturen? 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Marjon,
Ik ga je topic sluiten omdat ik niks meer van je heb gehoord. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen.
Fijne dag nog! Groetjes Kiko