beantwoord

nieuwe simkaart

Goedemorgen, Vrijdag een nieuwe simkaart besteld. Geen bevestiging gehad, maar hij is toch wel al onderweg hoop ik???
Gr Marjon

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 18 februari 2016, 21:40

Hoi Marjon,
Ik wil dit graag even voor je nakijken als je dat fijn vindt. Of heb je hem inmiddels al in huis?
Als je wil dat ik het even controleer, wil ik graag je naam, adres, postcode, woonplaats, klantnummer en geboortedatum ontvangen in een privebericht. Dan duik ik even de systemen in.
Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Marjon,
Ik wil dit graag even voor je nakijken als je dat fijn vindt. Of heb je hem inmiddels al in huis?
Als je wil dat ik het even controleer, wil ik graag je naam, adres, postcode, woonplaats, klantnummer en geboortedatum ontvangen in een privebericht. Dan duik ik even de systemen in.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Marjon,
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Wat is de status op dit moment? Heb je je simkaart inmiddels binnen. (Mag hopen van wel 🙂 )
Zo niet kun je dan alsnog je gegevens sturen want dan zorg ik dat er een nieuwe jouw kant op komt.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Marjon,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je het beste een heel nieuw topic aanmaken.
Groetjes Kiko