Mijn Nokia 7 Plus op 1 juni aangeschaft en na 3 weken was het toestel niet meer bruikbaar door een defect in het scherm. Via Tele2 een reparatieverzoek ingediend en toestel verstuurd naar Dynafix. Dynafix krijgt het toestel niet gerepareerd en volgens de status op de site van Dynafix:
Reparatienummer: NLLF001-11988
Logistiek - Product gecrediteerd door fabrikant 4-7-2018
Servicehandeling: Product gecrediteerd door externe technische dienst
Vervolgens neem ik contact op met Dynafix en krijg ik onderstaande reactie:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De fabrikant bepaalt zelf of een toestel gecrediteerd wordt. Dit is dus reeds bekend bij de fabrikant.
De verdere afhandeling verloopt via de fabrikant. Wij kunnen in deze niets betekenen.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Miriam
Dynafix Care B.V Customer Care Center
----
Ik heb dus geen bewijs gekregen of het toestel ook daadwerkelijk is verstuurd door Dynafix naar de de fabrikant en Nokia stuurt mij terug naar Dynafix.
Tele2 kunnen jullie contact opnemen met Dynafix en bewijs aanvragen of het toestel daadwerkelijk verstuurd is naar Nokia of dat jullie wellicht via Nokia het bedrag van de telefoon al hebben ontvangen? Ik heb dus nu geen enkel bewijs en als de telefoon zoek raakt tijdens transport o.i.d. Of kunnen jullie zorgen voor een nieuw toestel?
Title here
Menu
Menu
Zoeken