beantwoord

netwerk Tele2 is niet beschikbaar volgens mijn telefoon

• 22 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 806 x bekeken

is er een storing?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 oktober 2015, 18:46

Hoi Mobiel2015,
Goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen. Ik ga je hier verder helpen, want het is natuurlijk hartstikke onhandig als je je mobiel niet kunt gebruiken.
Het is mij niet helemaal duidelijk of je uberhaupt geen gebruik kunt maken van je telefoon. Hiermee bedoel ik, bellen, smsen en internetten of dat het alleen geen internet verbinding is.
Als het puur om je internet verbinding gaat wil ik je graag verwijzen naar deze link.
Wanneer geen enkele dienst werkt, wil ik je vragen of je deze stappen wilt doorlopen.
Ik ben heel benieuwd wat hieruit komt.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

geeft melding: mobiel netwerk niet beschikbaar
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mobiel2015,
Goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen. Ik ga je hier verder helpen, want het is natuurlijk hartstikke onhandig als je je mobiel niet kunt gebruiken.
Het is mij niet helemaal duidelijk of je uberhaupt geen gebruik kunt maken van je telefoon. Hiermee bedoel ik, bellen, smsen en internetten of dat het alleen geen internet verbinding is.
Als het puur om je internet verbinding gaat wil ik je graag verwijzen naar deze link.
Wanneer geen enkele dienst werkt, wil ik je vragen of je deze stappen wilt doorlopen.
Ik ben heel benieuwd wat hieruit komt.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Mobiel2015,
Ik heb geen reactie meer gehad op mijn vorige berichtje.
Hebben mijn tips geholpen of niet? Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Goedemiddag,

Ik kan sinds 15 min het netwerk van Tele2 niet meer op om te bellen.
Is er een storing? Ik ben druk bezig met dringende zaken, waarvoor ik meerdere personen dien te bellen.
Ook ik heb al bijna een uur hetzelfde probleem. De telefoon gaat niet over en dan krijg je een melding dat het nummer niet bereikbaar is en dat ik het op een ander moment moet proberen. Jullie klantenservice is telefonisch dus niet bereikbaar, erg irritant.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi 871217026 en fhoef.
Dit is een oud topic. Wanneer jullie een eigen bericht op het forum plaatsen, worden jullie daar zo snel mogelijk verder geholpen.

Ik zal dit topic nu ook sluiten.
Groetjes Kiko