beantwoord

mobil telefoon

• 9 maart 2015
  • 4 reacties
  • 81 x bekeken

ik moet berijkbaar zijn ,heb een zoon op missie in MALIE.HEB BIJ JULLIE EEN TOESTEL MET ABONNEMENTgekocht
het duurt te lang,de spullen die jullie verkopen moeten goed zijn of ruil hem om.
laat me niet zo lang zonder telefoon.hannie.
icon

Beste antwoord door Bas2577 9 maart 2015, 17:28

Een toestel ruilen ze enkel direct om als dit een DOA is (dead on arrival) oftwel doet niets na aankoop.
Maar een accu die snel leegloopt valt daar niet onder omdat een accu een aantal laad-cyclussen moet zijn ondergaan voordat
deze langer meegaat.

Een reparatie kan makkelijk 3 weken of langer duren, dat ligt er maar net wat het probleem is en of de eventuele onderdelen op voorraad zijn bij de reparatie dienst.

Ik ben bang dat je te horen zult krijgen dat je nog geduld moet hebben.
Maar misschien kan een medewerker voor je naar de status kijken van de reparatie.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

ik moet berijkbaar zijn ,heb een zoon op missie in MALIE.HEB BIJ JULLIE EEN TOESTEL MET ABONNEMENTgekocht
het duurt te lang,de spullen die jullie verkopen moeten goed zijn of ruil hem om.
laat me niet zo lang zonder telefoon.hannie.

het toestel is nieuw.
Badge +5
Hallo Hannie,

Zou je wat duidelijker kunnen vertellen wat het probleem is? Want zo kan een medewerker je ook niet goed helpen.

Heb je je telefoon wel gehad of is deze kapot?
Wat duurt er te lang de levering of een reparatie?

Als je het wat beter uitlegt dan hoop ik dat een medewerker het hier snel voor je oppikt.

P.S. zet hier geen privegegevens neer maar geef deze pas aan de medewerker als zij dit vragen in een privebericht aan die medewerker.
Het kan wel een paar dagen duren voor ze antwoorden hier.

Als je snel geholpen wilt worden kun je het beste de klantenservice bellen.
020-7544444
ik heb een nieuw toestel met abonnement.het toestel liep te snel leeg;3a4 uur.
na veel heen en weer bellen toestel opgestuurt ter reparatie'
ik wacht nu al weer anderhalve week'
ik vindt het raar dat ze het toestel niet meteen omruilen omdat het nieuw is
en ik er niet mee heb kunnen bellen.hannie
Badge +5
Een toestel ruilen ze enkel direct om als dit een DOA is (dead on arrival) oftwel doet niets na aankoop.
Maar een accu die snel leegloopt valt daar niet onder omdat een accu een aantal laad-cyclussen moet zijn ondergaan voordat
deze langer meegaat.

Een reparatie kan makkelijk 3 weken of langer duren, dat ligt er maar net wat het probleem is en of de eventuele onderdelen op voorraad zijn bij de reparatie dienst.

Ik ben bang dat je te horen zult krijgen dat je nog geduld moet hebben.
Maar misschien kan een medewerker voor je naar de status kijken van de reparatie.