Mobiel internet werkt al 4/5 maanden niet meer

• 22 augustus 2016
  • 10 reacties
  • 202 x bekeken

Hey hallo,

Kan iemand ons helpen
Ons internet werkt al 4/5 maanden niet.
Regelmatig met Tele 2 over gebeld en ze zeggen dat die met het overzetten van 3 G naar 4 G ergens is blijven hangen.
Ze zijn er druk mee bezig ,maar hoe lang mag zoiets duren dan?
We moeten elke keer als we bellen wel aardg blijven tegen de klantenservice .
Maar dat valt af en toe niet mee.
Nou zijn we net terug van vakantie en wat denk je...............
Hebben we in t buitenland wel internet .
En we komen weer terug in Nederland , en weer geen internet.
Wie heeft dit ook gehad en kan ons misschien helpen.

Groeten Kees

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Badge +4
Als je in het buitenland wel verbinding had, zonder iets aan te passen, lijkt het alsof je APN niet goed staat ingesteld. Heb je de instellingen recentelijk nog doorlopen middels onze toestelhulp?

Groetjes Maurice
hey Maurice,

Sorry dat het dubbel geplaatst is , maar dit is nieuw voor mij.
Maar alles staat goed ingesteld , en heb al menig uurtje met de klantenservice aan de lijn gehangen.
Alles doorgenomen met ze.
Kan echt niet begrijpen dat het zo lang mag duren.

Groeten Kees
Het Maurice,

Ik hoor niets meer van je?
Ben je nog wat te weten gekomen voor me?
Badge +4
Hoi Kees,

Nee ik ben niets meer te weten gekomen. Als alles met de telefonische klantenservice is doorgenomen en de instellingen nagelopen zijn, is er qua algemene tips en informatie weinig dat ik kan toevoegen. Daarvoor dienen we dan dieper in het netwerk te kijken. Zou je me middels een privébericht (PB) je volledige naam, adres (incl. postcode) en woonplaats, je klantnummer en ter verificatie je geboortedatum kunnen sturen. Je stuurt een PB door hier te klikken. Dan kan ik laten uitzoeken of er daadwerlijk iets mis is gegaan bij de transfer.

Groetjes
Badge +4
Dank je wel voor de gegevens! Ik ga nu kijken of ik iets kan vinden voor je!
Badge +4
Het ziet er inderdaad naar uit dat er iets niet goed staat na je overzetting. Ik heb mijn collega aangestuurd om hier achteraan te gaan voor je. Ik verwacht redelijk rap een terugkoppeling te krijgen. Dat zal alleen niet vandaag zijn.

We houden contact
Ik wacht met spanning af.
Alvast bedankt.
Badge +4
Graag gedaan! Mijn collega is er nu mee bezig dus het is al opgepakt. Wanneer het opgelost is kan ik helaas nog niet zeggen, er zit in ieder geval schot in de zaak!
Graag gedaan! Mijn collega is er nu mee bezig dus het is al opgepakt. Wanneer het opgelost is kan ik helaas nog niet zeggen, er zit in ieder geval schot in de zaak!

ok we gaan het zien.
Bedankt alvast
Badge +4
Yes!