mobiel internet instellen

• 4 mei 2015
  • 4 reacties
  • 106 x bekeken

sinds enkele weken heb ik last internet wat ik buiten de wifi niet heb geen 3g of 4g.
ik heb al contact gehad maar ben benieuwd of meerdere hier last van hebben, heb alles gedaan wat ik kon met het toestel( Huwaei P7)
alles opnieuw ingesteld wat ingesteld kon worden!
het vreemde is dat ik er pas sinds enkele weken last van heb en van te voren nooit geen probleem gehad.

gr

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Tygo2005,

Dat is inderdaad vreemd! Heb de instellingen met onze toestelhulp geonctroleerd? Check ook eens onze dekkingskaart voor een overzicht van de dekking bij jou in de buurt. Ik hoor het graag van je!

Groeten, Rachid
hoi Rachid,

de dekkingsgraad is goed en de instellingen heb ik met een collega van je al doorgelopen, hierin is niets vreemd gevonden alles was goed.
het vreemde is dat dit sinds enkele weken is en van te voren heb ik er nooit last van gehad.
sinds enkele weken heb ik last internet wat ik buiten de wifi niet heb geen 3g of 4g.
ik heb al contact gehad maar ben benieuwd of meerdere hier last van hebben, heb alles gedaan wat ik kon met het toestel( Huwaei P7)
alles opnieuw ingesteld wat ingesteld kon worden!
het vreemde is dat ik er pas sinds enkele weken last van heb en van te voren nooit geen probleem gehad.

gr

Heb iets dergelijks, geen internet meer sinds maart jl.
Heb een Samsung S4.
Reputatie 7
Badge +5
Siebel heeft het net over je, hij komt straks haarfijn uitleggen welke up-date je nodig hebt zonder dat de rest van je S4 helemaal klemt loopt.