beantwoord

Mijntele2: activeren lukt niet

• 27 februari 2015
  • 7 reacties
  • 226 x bekeken

LS,

Heb inmiddels tig keren geprobeerd mijntele2 te activeren. Heb werkelijk alles geprobeerd. 06 ingevoerd als gebruikersnaam, 06nummer zonder 0 ingevoerd, email opnieuw ingevoerd. Alles heeft helaas niet mogen baten. Als ik mijn email invoer om de activatielink te krijgen, krijg ik die email wel maar de link klopt niet. Ik word namelijk weer naar de inlogpagina geleid. Hier wordt vervolgens weer om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd die ik dus niet heb. Ik kom dus in een vicieuze cirkel terecht. Kan iemand mij helpen!! Ik wil namelijk erg graag mijn verbruik inzien! En aan de virtuele assistent heb ik vrijwel niks! Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Maxiuf
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 2 april 2015, 11:53

Hoi Maxiuf,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb een activatiemail naar je hotmail adres gestuurd. Wanneer je op de activatielink klikt, kan je een wachtwoord invullen. Als je daarna inlogt met deze gegevens, dan dien je weer opnieuw je e-mailadres in te vullen. Naar aanleiding hiervan krijg je weer een activatiemail. Deze is voor het activeren van onze nieuwe Mijn Tele2 omgeving. Laat je mij weten of het is gelukt? Hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
He Maxiuf,

Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt. Ik zou graag je NAW-gegevens en klantnummer willen ontvangen in een privébericht. Zou je mij ook de activatiemail willen doorsturen waarbij je weer naar de inlogpagina wordt geleid? Deze kan je sturen naar webcare-nl@tele2.com t.a.v. Su Ling. We willen dit even onderzoeken.

Heb je ook nog een ander e-mailadres die je kunt gebruiken voor het invoeren? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Hoi, heb niks meer gehoord van je na mijn email met alle benodigde gegevens. Je collega wil me niet helpen omdat jij al hiermee bezig bent. Hoe staat het er zo onderhand voor? We zijn ondertussen al bijna een maand verder..
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Maxiuf,

Ik had om je gegevens gevraagd, maar ik had jammer genoeg niets meer ontvangen. Zou je alsnog je NAW-gegevens en klantnummer in een privébericht willen sturen? Dan ga ik er naar kijken.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Maxiuf,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb een activatiemail naar je hotmail adres gestuurd. Wanneer je op de activatielink klikt, kan je een wachtwoord invullen. Als je daarna inlogt met deze gegevens, dan dien je weer opnieuw je e-mailadres in te vullen. Naar aanleiding hiervan krijg je weer een activatiemail. Deze is voor het activeren van onze nieuwe Mijn Tele2 omgeving. Laat je mij weten of het is gelukt? Hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
LS,

Heb inmiddels tig keren geprobeerd mijntele2 te activeren. Heb werkelijk alles geprobeerd. 06 ingevoerd als gebruikersnaam, 06nummer zonder 0 ingevoerd, email opnieuw ingevoerd. Alles heeft helaas niet mogen baten. Als ik mijn email invoer om de activatielink te krijgen, krijg ik die email wel maar de link klopt niet. Ik word namelijk weer naar de inlogpagina geleid. Hier wordt vervolgens weer om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd die ik dus niet heb. Ik kom dus in een vicieuze cirkel terecht. Kan iemand mij helpen!! Ik wil namelijk erg graag mijn verbruik inzien! En aan de virtuele assistent heb ik vrijwel niks! Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Maxiuf
Ook ik heb tig keer geprobeerd mijntele2 te activeren en dat wil maar niet lukken.
Graag een adequate oplossing aanreiken voor het activeren van mijntele2 voor nieuwe klanten.

met vriendelijke groet,
Herm
Met een andere browser is het wel gelukt, firefox i.p.v. safari, de standaard op apple computers.
Na het inloggen weer uitgelogd om het inloggen weer te proberen, lukte echter niet meer. Een dag gewacht en nogmaals de gehele procedure doorlopen. Ditmaal alle menu's goed kunnen doorlopen evenals het installeren van de app.
Advies; probeer een andere browser en werk vanaf een computer.

Groetjes, Herm