beantwoord

MijnTele2 activeren

• 3 september 2015
  • 8 reacties
  • 299 x bekeken

Een maand geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2. Ik had een prepaid bij T-mobile, en ik wilde graag mijn nummer behouden. Dit is gelukt en 27 augustus is mijn abonnement ingegaan met mijn oude nummer.

Nu wil ik natuurlijk wel mijn verbruiksstatus bekijken/bijhouden op de app, maar hier voor heb ik een tele2 account nodig. Als ik op de website bij inloggen ‘mijn tele2 nog niet geactiveerd’ klik, kan ik mijn email of mijn telefoon nummer invoeren. Bij beide geeft ie een foutmelding.
Ik snap er niks van, is er iemand die mij kan helpen, of moet ik op een andere manier een tele2 account aanmaken?

Gr Lianne
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 14 september 2015, 10:54

Hee hoi!
Als het goed is kun je nu je account activeren via deze link.
Ik heb je emailadres veranderd naar het emailadres dat jij mij gestuurd had. Als je die daarin invult, krijg je een email in je inbox. In de mail staat een activatielink die 24 uur geldig is.
Laat je even weten of het gelukt is?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Lianne,
Wat ontzettend leuk dat je nu bij Tele2 zit! 🙂 En goed dat je je vraag op het forum stelt. Ik ga je helpen!
Heb je je accuont geprobeerd te activeren via deze link?
Wat voor foutmelding krijg je precies?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Hallo,

Ik denk dat ik het probleem al weet, tijdens het afsluiten van mijn abonnement is een verkeerde emailadres ingevoerd. Maar nu weet ik alsnog niet hoe ik dit moet veranderen.

Groetjes Lianne
Reputatie 5
Badge +4
Hee Lianne,
Is het wel een emailadres van jou wat ze gebruikt hebben of dat niet?
Kun je anders in een privebericht deze gegevens sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Email waaraan je account nu gekoppeld is en welke je graag wilt gebruiken.

Dan kan ik in het systeem even alles checken en veranderen.
Je kunt mijn een persoonlijk berichtje sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je de knop bericht. Als je hierop klikt, kun je mij een priveberichtje sturen.
Ik zie je gegevens wel verschijnen. Groetjes Kiko
Hallo,
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!

Groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Hee Lianne,
Bedankt voor je gegevens! Ik ga het even voor je uitzoeken en kom zsm bij je terug.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee hoi!
Als het goed is kun je nu je account activeren via deze link.
Ik heb je emailadres veranderd naar het emailadres dat jij mij gestuurd had. Als je die daarin invult, krijg je een email in je inbox. In de mail staat een activatielink die 24 uur geldig is.
Laat je even weten of het gelukt is?
Groetjes Kiko
Hoi!

Het is gelukt, heel erg bedankt!

Groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan Lianne!
En heel erg bedankt voor je terugkoppeling.
Groetjes Kiko