Mijn mobiele netwerk doet het niet

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
Ik heb sinds vandaag een abonnement bij Tele2 samen met een telefoon, alleen nu doet de mobiele data het niet... Hoe kan ik dit oplossen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 Reacties

Ik heb ook geprobeerd mijn simkaart in een andere telefoon te doen en daar deed hij het ook niet...
Reputatie 7
Badge +2
Doet alleen data niet of kun je ook niet bellen?
Reputatie 7
Badge
Heb je een nieuw nummer of nummerportering? Heb je al bericht gehad dat je nummer succesvol is geporteerd?
Reputatie 5
Badge
Svenvos schreef:

Ik heb sinds vandaag een abonnement bij Tele2 samen met een telefoon, alleen nu doet de mobiele data het niet... Hoe kan ik dit oplossen?

Hola, werkt het inmiddels? Als je nog problemen ervaart hoor ik het graag 🙂
Rena Chan schreef:

Doet alleen data niet of kun je ook niet bellen?

het bellen doet het wel
Frenk van Tele2 schreef:

Svenvos schreef:

Hola, werkt het inmiddels? Als je nog problemen ervaart hoor ik het graag :)

ik heb jammer genoeg nog steeds problemen 😞
Reputatie 7
Badge +4
Welke telefoon heb je?
eric schreef:

Welke telefoon heb je?

iPhone X
Reputatie 7
Badge
Heb je je toestel instellingen doorgelopen met behulp van de toestelhulp?
pipodeclown schreef:

Heb je je toestel instellingen doorgelopen met behulp van de toestelhulp?

jazeker
Reputatie 5
Badge
Vind je het goed als ik even meekijk? Ik heb daar wel wat gegevens voor nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Verder zou het ook helpen als je wat uitvoeriger bent in het omschreven van het probleem, hoe het zich uit en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen 🙂 hoe meer we weten des te makkelijker het is om vast te stellen waar het probleem ligt.
Reputatie 7
Badge
Ondermeer: heb je het op verschillende locaties geprobeerd en ervaar je dan overal hetzelfde? Als je mobiele data het niet doet, zie je dan wel 3G of 4G in je beeld staan? Werkt het via WiFi wel? Staat de APN op internet.tele2.nl en is gebruikersnaam en wachtwoord leeg? Test je je verbinding momenteel in NL of in het buitenland? Welk postcodegebied werkt het niet (er zijn kaarten met de plaats van de mobiele masten beschikbaar).