beantwoord

Mijn mobiel internet is traag doordat mijn bundel op was.

  • 15 mei 2016
  • 2 reacties
  • 145 x bekeken

Mijn internet is trager geworden doordat mijn bundel op was. Nu ik een nieuwe bundel heb is mijn mobiel internet nog steeds niet snel. Op de site gekeken en verschillende stappen gevolgd dat heeft helaas ook niet gewerkt. Mijn vraag is hoe ik mijn mobiel internet weer op normale snelheid krijg.
icon

Beste antwoord door Jens Booij 19 mei 2016, 15:21

Hallo Rick,
Bedankt voor uw antwoord maar ik ben al langsgeweest in een Tele2 winkel daar hebben ze het probleem al voor me opgelost.
Toch bedankt

Groeten,
Jens
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Jens,

Dat is vreemd! Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Ik kijk dan graag in het systeem of ik kan achterhalen waar dit door komt.

Groetjes,
Rick
Hallo Rick,
Bedankt voor uw antwoord maar ik ben al langsgeweest in een Tele2 winkel daar hebben ze het probleem al voor me opgelost.
Toch bedankt

Groeten,
Jens