beantwoord

Mijn lg g2 gaat uit.

• 11 april 2015
  • 2 reacties
  • 1078 x bekeken

sinds vanmorgen sluit mijn telefoon zich opeens uit het niets af. Dit is al zo'n 8 keer gebeurd;soms midden in gebruik en soms als ik hem vergrendelde,. Hierna kreeg ik hem heel moeilijk aan, dit duurde zon 5 minuten. Net viel hij weer uit alleen gaat hij nu helemaal niet meer aan. Ik heb geen idee hoe dit komt?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 12 april 2015, 15:21

Hoi kaaarlijnnn,

Balen dat je telefoon helemaal niet meer aangaat 😞. Heb je deze via ons aangeschaft? In dat geval zou je gebruik kunnen maken van de reparatieservice. Hier vind je alle informatie over deze service. Als je je telefoon via een e-tailer of een retailer hebt aangeschaft dan zou je daar contact mee op moeten nemen over de reparatie. Laat je weten of het lukt?

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

sinds vanmorgen sluit mijn telefoon zich opeens uit het niets af. Dit is al zo'n 8 keer gebeurd;soms midden in gebruik en soms als ik hem vergrendelde,. Hierna kreeg ik hem heel moeilijk aan, dit duurde zon 5 minuten. Net viel hij weer uit alleen gaat hij nu helemaal niet meer aan. Ik heb geen idee hoe dit komt?

Ik heb wat tips voor je gevonden, de oorzaak van het probleem weet ik niet.
http://www.lgaanbiedingen.nl/lg-faq/39-hoe-ik-mijn-lg-smartphone-resetten.html
Probeer de reset.
Mocht het niet lukken dan zal er reparatie moeten plaatsvinden.
Daarvoor neem je contact op met de klantenservice 020-7544444
Laat je even weten of het geholpen heeft?

groet

Karin
Reputatie 4
Badge +5
Hoi kaaarlijnnn,

Balen dat je telefoon helemaal niet meer aangaat 😞. Heb je deze via ons aangeschaft? In dat geval zou je gebruik kunnen maken van de reparatieservice. Hier vind je alle informatie over deze service. Als je je telefoon via een e-tailer of een retailer hebt aangeschaft dan zou je daar contact mee op moeten nemen over de reparatie. Laat je weten of het lukt?

Groetjes,

Velma