beantwoord

Mail van OPD

• 11 maart 2016
  • 4 reacties
  • 285 x bekeken

Wanneer kan ik een mail verwachten van OPD voor mijn nieuwe toestel?
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 13 maart 2016, 12:09

Hoi,

Het is niet nodig dat je meerdere topics omtrent hetzelfde onderwerp opent. Ik zal deze daarom ook sluiten. Uiteraard heb ik ook gereageerd in je andere topic.

@de rest,
Mochten jullie dit nog niet gedaan hebben, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Dit is namelijk het topic van iemand anders en met z'n allen hier reageren kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag" te klikken.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Dat vraag ik me dus ook af
Ik ben ook nog steeds aan het wachten 😞
hier ook nog steeds niks........
adverteren met 11 maart en dan geen toestel.
laat op zijn minst een update weten hoe of wat en op mijn mailtjes word niet gereageerd......
ben voor het eerst klant bij tele2 maar ben al behoorlijk gefrustreerd.... geen goed teken
Badge +4
Hoi,

Het is niet nodig dat je meerdere topics omtrent hetzelfde onderwerp opent. Ik zal deze daarom ook sluiten. Uiteraard heb ik ook gereageerd in je andere topic.

@de rest,
Mochten jullie dit nog niet gedaan hebben, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Dit is namelijk het topic van iemand anders en met z'n allen hier reageren kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag" te klikken.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!

Groetjes Maurice