https://forum.tele2.nl/smartphones-instellingen-184/lumia-650-niet-gerepareerd-57702/index1.html#post346278
Ik heb het toestel ondertussen nu voor de derde keer(!!) ongerepareerd terug gekregen van Dynafix. De melding is elke keer 'klacht niet geconstateerd'. Maar problemen zijn nog steeds aanwezig! 2 weken geleden verwees Dynafix mij door naar Nokia/Microsoft, telefonisch contact gehad, maar die verwijzen mij weer door naar de supportsite, waar ik ook geen oplossingen vind.
Ik heb het helemaal gehad.
Ik kom nu weer terug bij jullie omdat het toestel bij jullie is aangeschaft en jullie het nu maar moeten oplossen:
Of geld terug
OF een ander toestel.
Graag een oplossing.
Mvg,
Jan
Ps. Ik had bij het oude topic een PM gestuurd naar de vorige contactpersoon, Trinh, maar die reageert niet, vandaar dit nieuwe topic.
Beste antwoord door Tom van Tele2
Hoi Jan,
Ik heb het even met mijn collega bekeken en ik moet je helaas mededelen dat ik je niet verder kan helpen, omdat dit een tweedehands toestel betreft. Het aankoopbewijs staat niet op jouw naam. Daarnaast heeft Tele2 alle processen omtrent reparatie uitbesteed aan Dynafix. Ik adviseer je dus om opnieuw contact op te nemen met Dynafix, als je het niet eens bent met hun oordeel.
Het spijt me je niet anders te kunnen informeren.
Groet,
Tom
Bekijk origineel bericht
Ik heb het even met mijn collega bekeken en ik moet je helaas mededelen dat ik je niet verder kan helpen, omdat dit een tweedehands toestel betreft. Het aankoopbewijs staat niet op jouw naam. Daarnaast heeft Tele2 alle processen omtrent reparatie uitbesteed aan Dynafix. Ik adviseer je dus om opnieuw contact op te nemen met Dynafix, als je het niet eens bent met hun oordeel.
Het spijt me je niet anders te kunnen informeren.
Groet,
Tom