Lumia 650 niet gerepareerd

• 8 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 209 x bekeken

Ik heb een maand geleden (11-7) mijn tele2' smartphone (lumia 650) voor reparatie opgestuurd naar Dynafix. De telefoon start regelmatig spontaan op en de batterij loopt abnormaal snel leeg. Eind juli het toestel weer terug ontvangen met als diagnose 'klacht niet geconstaeerd'. Geprobeerd het toestel te gebruiken, maar de klachten zijn nog steeds aanwezig. Het toestel is zo niet te gebruiken!
Vervolgens een mail gestuurd naar dynafix (25-7) met de melding dat de klachten nog steeds aanwezig zijn en de vraag hoe nu verder. Tot op heden geen reactie ontvangen.
Ik heb het vermoeden dat de batterij defect is, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
Graag zsm een oplossing van Tele2 hoe dit verder af te handelen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Jan107,

Het lijkt me erg vervelend wanneer je klacht niet wordt behandeld. Heb je ondertussen al iets vernomen van Dynafix? Het beste is met hen contact op te nemen, omdat zij hier naar moeten kijken en aangezien zij dit eerder hebben gedaan hoop ik dat ze er nog een keer goed naar willen kijken. Hoe oud is je toestel?

Vriendelijke groet,
Trinh
Ik heb nog niets vernomen van Dynafix. Aankoopdatum van het toestel is 30-4-2016.
Ik heb niet de indruk dat Dynafix haast maakt met het afhandelen van klachten of vragen, hoe moeilijk kan het zijn om even te reageren of aan te geven wat ik moet doen? Jij reageert toch ook gewoon snel op mijn vraag?
En 'hopen dat ze er nog een keer naar willen kijken'?? Ze (of eigenlijk Tele2) moeten de klachten oplossen, er zit gewoon nog garantie op het toestel!

In hoeverre is het mogelijk om met het toestel langs te gaan bij een tele2 winkel of servicepunt waar de batterij kan worden omgewisseld of desnoods het toestel kan worden omgewisseld? Ik woon in Apeldoorn en zou dan naar bijvoorbeeld Nijmegen kunnen gaan.

Mvg,
Jan
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jan,

Ik begrijp je volledig. Ik heb met mijn collega overlegd en ik adviseer je om je toestel nog een keer aan te bieden zodat zij hier nog een keer naar kunnen kijken. Het is erg jammer dat ze niet op je klacht hebben gereageerd.

Groetjes, Trinh