beantwoord

LG V10??

• 20 december 2015
  • 7 reacties
  • 389 x bekeken

Beste,
Gaat Tele2 ook abonnementen aanbieden in combinatie met de nieuwe LG V10? Over precies 3 weken verloopt mijn abonnement bij Tele2, ik zou graag bij jullie blijven maar ik wil een abonnement met de LG V10. Echter zie ik bij jullie nog niets over dit toestel staan, terwijl dit bij jullie concurrenten al wel het geval is als ik bijvoorbeeld kijk via de smartphoneshop van Coolblue. Is het mogelijk om hier z.s.m.informatie over te verschaffen? Anders zie ik mijzelf helaas genoodzaakt om over te stappen naar een concurrent.

Mvg,
Sammiël
icon

Beste antwoord door Bombarie 20 december 2015, 14:39

Heb ff gecheckt, toestel is uitermate Tele2 proof (VoLTE en alle frequenties/banden), (nog) niet te bestellen bij (r)etailers.
Is LG, Tele2 of de (r)etailer nu aan zet ?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Heb ff gecheckt, toestel is uitermate Tele2 proof (VoLTE en alle frequenties/banden), (nog) niet te bestellen bij (r)etailers.
Is LG, Tele2 of de (r)etailer nu aan zet ?
Reputatie 7
Badge +5
Bedenk wel dat dit preorders betreft met zoals er staat, een verwachte leverdatum waar nog niets zeker is.
Is geen (compleet) antwoord op je vraag, wel een detail waar je rekening mee moet houden gezien je "noodzaak" om anders over te stappen.
Reputatie 7
Badge +4
Als je die telefoon kan pre-orderen bij Coolblue kun je kijken of ze die ook met een tele2 abonnement verkopen
Tele2 heeft als regel dat alleen telefoons die de nieuwste 4g technologie ondersteunen, zoals Volte, in combinatie met hun abonnementen verkocht mogen worden. Als LG dat nog niet heeft aangegeven moet je je afvragen of je dan zo'n toestel wel wilt. Alle providers zullen in 2016 Volte lanceren.
Let wel op, ik draai al een paar maanden met mijn LG v10 wit EU versie, en deze is nog niet volledig geïntegreerd in het Tele2 netwerk, waardoor je prima gebruik kan maken van het T-Mobile netwerk, enkel is 4G niet altijd mogelijk, verbindingsproblemen met registreren op het tele2 netwerk.. Ik heb hier al een melding van gemaakt maar het werkt nog niet volledig soepel.Waardoor ik met mijn v10 niet altijd 4G heb en wel netwerk 4G bestaat..

Zijn er nog andere die met een v10 draaien?

Mvg,

Dolly.
Reputatie 7
Badge +4
Dit toestel is niet gecertificeerd voor het Tele2 netwerk. Wordt niet door Tele2 of retailers in combinatie met een Tele2 abonnement verkocht.
Dit toestel is niet gecertificeerd voor het Tele2 netwerk. Wordt niet door Tele2 of retailers in combinatie met een Tele2 abonnement verkocht.

Beste Eric,

Zijn er plannen om dit toestel te gaan certificeren voor Tele2 Netwerk ?
Het vreemde is dat bepaalde sites wel gewoon 4G verbind (automatisch) andere dient handmatig te worden verbonden, en andere site (4G) wordt toegang / verbinding geweigerd.

Met vriendelijke groet,

Willy.
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee. Ik ben geen moderator maar gewoon een andere klant...