beantwoord

LG G4 Bootloop

• 4 november 2016
  • 1 reactie
  • 146 x bekeken

Hallo Tele2,

Op 15 februari 2016 ging mijn nieuwe contract bij Tele2 in na jaren vaste klant bij Vodafone te zijn geweest. Bij het abonnement koos ik een LG G4 als nieuw toestel, waar ik tot voor kort veel plezier aan heb beleefd.
Drie weken geleden begon het toestel problemen te vertonen; regelmatig viel de telefoon uit en startte opnieuw op. De frequentie waarbij dat gebeurde werd steeds hoger en uiteindelijk is het toestel er helemaal mee gestopt.
Na enig speurwerk op Google ontdekte ik het probleem; de 'LG G4 Bootloop'. Door losse contacten tussen componenten ontstaat het probleem en het gevolg is dat de telefoon blijft hangen in de opstart, een fabrieksfout dus. LG erkent dit probleem en biedt aan de getroffen toestellen te repareren.

Zodoende wil ik mijn LG G4 graag ter reparatie aanbieden, en volgens LG moet ik dat via Tele2 doen.
Ik heb het contract (ondertekend en wel, digitaal opgemaakt door de koerier). het EMEI nummer en de originele verpakking van het toestel, maar geen aankoopbon. Omdat ik na het ontvangen van het pakketje al het papierwerk en de verpakking als totaalpakket heb bewaard en me niet kan herinneren dat ik een aankoopbon heb gezien vraag ik mij af of ik die uberhaupt wel heb ontvangen, of dat het ondertekende contract als aankoopbewijs geldt.

Mijn vraag:
Wat kan en moet ik doen om aanspraak te kunnen maken op de reparatie die door LG wordt aangeboden?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Thijs
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 november 2016, 15:34

Hoi Thijs,
Wij werken met de reparatieservice van Dynafix. Hier staat hoe je je toestel kunt aanbieden voor deze service.
Wanneer je het zelf bij LG wil aanleveren, moet je daar vragen hoe je dat het beste kunt doen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Thijs,
Wij werken met de reparatieservice van Dynafix. Hier staat hoe je je toestel kunt aanbieden voor deze service.
Wanneer je het zelf bij LG wil aanleveren, moet je daar vragen hoe je dat het beste kunt doen.
Groetjes Kiko