beantwoord

LG G4 bevriest en blijft herstarten

• 20 januari 2016
  • 3 reacties
  • 277 x bekeken

Hoi allen,

Ik heb sinds begin december 2015 een LGG4 met abbo.
De afgelopen week begint het toestel rare kuren te vertonen.

Ik zat op dumpert een filmpje te kijken, het scherm bevroor, er kwam een helse piep uit de speaker, de telefoon ging uit zichzelf herstarten.

De afgelopen week is dit nog circa 3 a 4 maal gebeurd.
Het is zelfs een keer voorgekomen dat het scherm bevriest, de telefoon uit zichzelf herstart, en ik de accu eruit moest halen om de telefoon weer op te kunnen starten.

Nadat het toestel weer aangaat, lijkt het toestel ook te werken, totdat het weer voorkomt.

Weet iemand wat hiermee te doen? Het is zo'n mooi toestel namelijk 😃.

Groetjes en bedankt!
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 25 januari 2016, 12:36

Hoi ferryborman,

Het is inderdaad een heel mooi toestel, maar wat je nu vertelt, klinkt allesbehalve fraai. Heb je al een software-update uitgevoerd?
Ik heb niet het idee dat we hier heel veel voor jou kunnen betekenen, maar misschien krijg je hier nog wel tips van andere gebruikers 🙂 Misschien komt het de mensen bij LG support (fabrikant) meer bekend voor. Daar zou je eens op de website kunnen kijken. Daarnaast kun je ervoor kiezen om het toestel ter reparatie aan te bieden. Als je de telefoon via onze klantenservice of onze website hebt besteld, kun je gebruik maken van onze reparatiedienst. Voor meer informatie over de procedure verwijs ik je graag naar onze website. Heb je de telefoon elders gekocht in combinatie met een Tele2 abonnement dan is het handig even contact met hen te zoeken.
Ik hoop dat ik je hierbij wat op weg heb kunnen helpen. Als je aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Oh en ik ben er vergeten bij te zetten dat ik de telefoon ook al naar de fabriekinstellingen heb hersteld. Dit maakt helaas dus niks uit.
De telefoon bevat geen andere stock dan degene die bij de levering is geleverd. De accu of telefoon word niet warm.
Iemand een suggestie?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi ferryborman,

Het is inderdaad een heel mooi toestel, maar wat je nu vertelt, klinkt allesbehalve fraai. Heb je al een software-update uitgevoerd?
Ik heb niet het idee dat we hier heel veel voor jou kunnen betekenen, maar misschien krijg je hier nog wel tips van andere gebruikers 🙂 Misschien komt het de mensen bij LG support (fabrikant) meer bekend voor. Daar zou je eens op de website kunnen kijken. Daarnaast kun je ervoor kiezen om het toestel ter reparatie aan te bieden. Als je de telefoon via onze klantenservice of onze website hebt besteld, kun je gebruik maken van onze reparatiedienst. Voor meer informatie over de procedure verwijs ik je graag naar onze website. Heb je de telefoon elders gekocht in combinatie met een Tele2 abonnement dan is het handig even contact met hen te zoeken.
Ik hoop dat ik je hierbij wat op weg heb kunnen helpen. Als je aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick