beantwoord

levertijd Samsung Galaxy A5

• 12 januari 2018
  • 2 reacties
  • 270 x bekeken

Weet iemand wat de echte levertijd van de Samsung Galaxy A5 2017 is? Nergens te vinden.........
afgelopen woensdag klant bij tele2 geworden, zowel nieuwe telefoon gekocht als abonnement afgesloten.
Telefoon zou ik de volgende dag binnen hebben, bevestigd door medewerker in winkel en het staat ook keihard op de website bij dit type toestel..........echter krijg ik achteraf een mailtje dat dit toestel niet leverbaar is en dat er ook nog geen nieuwe datum bekend is voorlopig..............voel me nu toch wel beetje genept..............
Iemand dit toestel recent ook besteld? en wanneer ontvangen................? anders ga ik toch maar gebruik maken van mijn 2 weken bedenktijd denk ik..............
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 13 januari 2018, 09:24

Hi dekker80,

Op dit moment hebben wij helaas geen inzage in de levertijden. Maandag wordt de website weer bijgewerkt. Op dit moment staan er enkele toestellen niet tussen, die hier wel horen te staan.

Zodra je toestel op voorraad is, ontvang je sowieso een mail van de OPD voor het inplannen van een afspraak.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi dekker80,

Op dit moment hebben wij helaas geen inzage in de levertijden. Maandag wordt de website weer bijgewerkt. Op dit moment staan er enkele toestellen niet tussen, die hier wel horen te staan.

Zodra je toestel op voorraad is, ontvang je sowieso een mail van de OPD voor het inplannen van een afspraak.

Groetjes,

Hinke
Andere optie is de bestelling annuleren en naar een winkel of webshop gaan die wel gewoon eerlijk de levertijden vermeldt (Tele2 blijft consequent misleidende informatie op hun website vermelden om klanten te lokken, zie de vele topics op dit forum over deze werkwijze). Bij mobiel.nl bijvoorbeeld is levering dezelfde of de volgende dag wel gewoon mogelijk.