beantwoord

levertijd iphone xs max

  • 20 september 2018
  • 4 reacties
  • 706 x bekeken

Beste,

Ik heb zaterdag ochtend bij jullie een iPhone xs max besteld. Door foutjes was dit maandag pas rond. Nu hebben mensen die ik ken die hem later hebben besteld wel al een leverbericht en ik niet.... Gaat er nu iets fout of zit er gewoon geen logica in de volgorde en wordt er willekeurig gekozen wie hem eerst krijgt??

Ik neem aan dat jullie gewoon kunnen zien hoeveel telefoons je binnen krijgt van apple… Ik vindt de communicatie erg slecht naar mij toe.

Mvg Jesse
icon

Beste antwoord door eric 20 september 2018, 09:39

Moderators en medeklanten hebben hier geen inzicht in.
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/levering-iphone-xs-73215/index1.html#post446690
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Moderators en medeklanten hebben hier geen inzicht in.
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/levering-iphone-xs-73215/index1.html#post446690
Reputatie 6
Badge
Hoi Jesser8,

Welkom op het forum van Tele2,

Zoals Eric zegt, helaas heb ik geen inzicht in de exacte levertijd van je telefoon,

Groet,

Arjan
Reputatie 7
Badge
Hoi Jesser8,

Welkom op het forum van Tele2,

Zoals Eric zegt, helaas heb ik geen inzicht in de exacte levertijd van je telefoon,

Groet,

Arjan


Toch blijft dat vreemd een bestelling wordt geplaatst en niemand heeft verder inzicht op de status van je bestelling en niemand bij Tele2 kan je vertellen wanneer je het toestel thuis kan verwachten. Afwachten is de boodschap. Bellen of vragen heeft geen zin...Dit is toch echt niet meer van deze tijd. Tele2 loopt jaren achter met deze manier van communicatie over bestellingen.
Ja ik ben het helemaal met estherunlimited eens, het is echt iets waar wat aan gedaan moet worden! Wachten is het antwoordt waar k niks aan heb maar wel krijg telkens