Nu was mijn 'oude' iPhone 6 aan vervanging toe en viel mijn oog op de iPhone X.
Tele 2 biedt deze aan bij een contractverlenging, dat heb ik dus ook gedaan.
Afgelopen maandag met contractverlenging een iPhone X 64gb (grey) besteld, bij het bestellen (informatie) stond vandaag besteld, morgen in huis.
In veronderstelling deze een dag later te mogen ontvangen heb ik het gehele bestelproces doorlopen en kreeg niet lang na mijn bestelling een mail van de leverancier. De eerstvolgende levermogelijkheid was dus niet een dag erna... maar 6 dagen na de leverdatum.
Erg jammer dat Tele 2 niet transparant is over de vertragingen van de levertijden en om daarover vragen te stellen is ook lastig, je kan ze tenslotte geen mail of iets dergelijks sturen.
Teleurstellend dat Tele 2 hier de klant in geen enkele wijze tegemoetkomt, ze lokken de klant iets te bestellen, wat ze vervolgens niet kunnen waarmaken.
Beste antwoord door Mark van Tele2
Hoi barry1981,
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, we proberen er alles aan te doen om te zorgen dat je na een bestelling je toestel (mits deze voorradig is) de volgende dag bij je te laten bezorgen. Helaas kan het door een winterweer eerder deze maand en de feestdagen wat langer duren voordat je je bestelling in huis hebt. We hebben mede daarom de volgende waarschuwing op de bestelpagina geplaatst:
Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat je je toestel snel in huis hebt!
Mark
Bekijk origineel bericht
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, we proberen er alles aan te doen om te zorgen dat je na een bestelling je toestel (mits deze voorradig is) de volgende dag bij je te laten bezorgen. Helaas kan het door een winterweer eerder deze maand en de feestdagen wat langer duren voordat je je bestelling in huis hebt. We hebben mede daarom de volgende waarschuwing op de bestelpagina geplaatst:
Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat je je toestel snel in huis hebt!
Mark