beantwoord

levertijd Iphone X 64 gb die Tele 2 aangeeft klopt niet

• 21 december 2017
  • 3 reacties
  • 138 x bekeken

Vanaf mei dit jaar ben ik klant bij Tele 2 vanwege het aangeboden abonnement onbeperkt internet en bellen. Over het abonnement ben ik erg blij.

Nu was mijn 'oude' iPhone 6 aan vervanging toe en viel mijn oog op de iPhone X.
Tele 2 biedt deze aan bij een contractverlenging, dat heb ik dus ook gedaan.
Afgelopen maandag met contractverlenging een iPhone X 64gb (grey) besteld, bij het bestellen (informatie) stond vandaag besteld, morgen in huis.
In veronderstelling deze een dag later te mogen ontvangen heb ik het gehele bestelproces doorlopen en kreeg niet lang na mijn bestelling een mail van de leverancier. De eerstvolgende levermogelijkheid was dus niet een dag erna... maar 6 dagen na de leverdatum.

Erg jammer dat Tele 2 niet transparant is over de vertragingen van de levertijden en om daarover vragen te stellen is ook lastig, je kan ze tenslotte geen mail of iets dergelijks sturen.
Teleurstellend dat Tele 2 hier de klant in geen enkele wijze tegemoetkomt, ze lokken de klant iets te bestellen, wat ze vervolgens niet kunnen waarmaken.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 22 december 2017, 09:11

Hoi barry1981,

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, we proberen er alles aan te doen om te zorgen dat je na een bestelling je toestel (mits deze voorradig is) de volgende dag bij je te laten bezorgen. Helaas kan het door een winterweer eerder deze maand en de feestdagen wat langer duren voordat je je bestelling in huis hebt. We hebben mede daarom de volgende waarschuwing op de bestelpagina geplaatst:

Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat je je toestel snel in huis hebt!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Het lijkt er op dat de mogelijke bezorgdatum pas na dat de bestelling geplaatst is bekend wordt gemaakt
vanuit OPD.

Andere webshops zoals Belsimpel en Mobiel.nl gebruiken een iDeal verificatie om de Tele2 contract te ondertekenen, zo hoef je niet aan de deur te pinnen en contract tekenen.

Daar heb je nog steeds te maken .er mogelijke vertragingen bij PostNL, maar dat zal lang geen 6 dagen zijn.
Reputatie 4
Badge
Hoi barry1981,

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, we proberen er alles aan te doen om te zorgen dat je na een bestelling je toestel (mits deze voorradig is) de volgende dag bij je te laten bezorgen. Helaas kan het door een winterweer eerder deze maand en de feestdagen wat langer duren voordat je je bestelling in huis hebt. We hebben mede daarom de volgende waarschuwing op de bestelpagina geplaatst:

Mijn excuses voor het ongemak, ik hoop dat je je toestel snel in huis hebt!

Mark
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.