beantwoord

Levertijd iPhone SE

• 26 april 2016
  • 4 reacties
  • 466 x bekeken

Ik heb 22 april een goudkleurige iPhone SE besteld. Kreeg direct erna een mailtje dat het een week zou duren. Gisteren kreeg ik een bericht dat het nog langer zou duren, zonder een leveringsindicatie. Hebben jullie een idee?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 29 april 2016, 13:45

Hoi Superwoman,

De iPhone SE is momenteel landelijk zeer slecht leverbaar. Wij zijn afhankelijk van Apple en verwachten dat dit leveringsprobleem niet binnen enkele weken wordt opgelost. Je kunt dit topic in de gaten houden voor actuele informatie over onze leveringen. Ik verwacht dat wij daar in de loop van volgende week weer een update zullen plaatsen.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Superwoman,

De iPhone SE is momenteel landelijk zeer slecht leverbaar. Wij zijn afhankelijk van Apple en verwachten dat dit leveringsprobleem niet binnen enkele weken wordt opgelost. Je kunt dit topic in de gaten houden voor actuele informatie over onze leveringen. Ik verwacht dat wij daar in de loop van volgende week weer een update zullen plaatsen.

Groetjes,
Rick
Wow, dat is echt bijzonder teleurstellend nieuws. Gaat mijn nieuwe contract wel deze maand in? Want dan betaal ik voor een telefoon die ik nog niet binnen heb.
Reputatie 4
Badge +3
Dat snap ik inderdaad :(

Normaal reageren we trouwens maar maximaal 1 keer per dag, maar ik zag toevallig jouw reactie. Bij een verlenging gaat jouw abonnement als het goed is wel gewoon in. Als je nieuw bent bij Tele2, proberen wij het moment van aansluiten (en eventueel nummerbehoud) zoveel mogelijk proberen af te stellen op de daadwerkelijke levering van jouw toestel. Ik kan dit wel even voor jou bekijken. In dat geval ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer via een privébericht.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Superwoman,

Ik zie dat jouw verlenging nog niet actief is. Je betaalt nu dus nog het bedrag dat je hiervoor al gewend was te betalen. Ik zie ook dat de bestelling gewoon goed loopt. Het is dus alleen een kwestie van slecht leverbaar.

Groetjes,
Rick