beantwoord

Levertijd Iphone SE

• 8 april 2016
  • 10 reacties
  • 1710 x bekeken

Beste klantenservice medewerker,

Onlangs heb ik een bestelling bij jullie geplaatst Ordernummer: TNLW3373783., Graag wil ik weten wat de levertijd is van de Iphone SE en indien mogelijk of ik mijn bestelling kan wijzigen voor een regulier iphone 6S
icon

Beste antwoord door Bas2577 8 april 2016, 16:03

Of je bestelling nog gewijzigd kan worden kun het beste zo snel mogelijk afdeling verkoop bellen 0800-1602
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Beste Tele2,

ook ik sluit me hierbij aan. Vorige week kreeg ik tijdens het bestelproces van de iPhone SE geen melding dat deze niet op voorraad was. Zodra de bestelling was voltooid kreeg ik pas de melding dat dit model niet op voorraad is. Een medewerker van de klantenservice wist me te verzekeren dat de telefoon begin deze week geleverd zou worden, zoals ook op jullie forum te lezen is.

Ik zou graag weten wat de actuele status is. Ik kan absoluut begrip opbrengen voor overmacht situaties, waarbij jullie niets te verwijten valt over het niet beschikbaar zijn van een bepaald model. Ik vind echter wel dat jullie communicatie op dit moment te wensen over laat. Het zou prettig zijn als deze iets proactiever is.
En ondertussen zitten we al in week 28 en nog steeds geen bericht dat de iPhone SE wordt geleverd. Terwijl er hier (https://goo.gl/wG6Boi) wordt gesproken over uitlevering in week 27.
Sorry belcomany moet ook Phonehouse zijn:8
Beste Tele2,

Ook ik heb een Iphone SE 64gb besteld. Ik doe normaal helemaal niet zo moeilijk als het leveren wat langer duurt dan normaal, maar dit keer heb ik gemeld dat mijn huidige telefoon het met nu en een paar dagen gaat begeven en ik op vakantie ga. Ik wil dus graag bereikbaar zijn.
Ik heb daarom gezegd graag de kleur te willen bestellen die Tele2 nog in voorraad heeft aangezien ik de telefoon dus z.s.m. moet hebben. Dat was de Space Grey. Vervolgens krijg ik een paar dagen later een e-mail dat de Iphone niet voorradig is. Vreemd? Ik een ander forum hierover opgezocht en voor deze kleur staat week 26. Dat is het inmiddels geweest en nog steeds geen bericht gekregen om mijn Iphone te laten bezorgen. Nu staat er inmiddels weer als update dat alle Iphone modellen weer voorradig zullen zijn eind van deze week. Ik gebeld en dit werd mij bevestigd. Maar aangezien het nogal veranderd, kan ik hier daadwerkelijk van uit gaan dat ik hem uiterlijk volgende week ontvang?

Ik heb voor dat ik het abonnement telefonisch afsloot, ook mijzelf op een reserveringslijst laten zetten bij the phonehouse voor dit model. Nu heb ik vandaag een belletje mogen ontvangen dat zij hem inmiddels weer op voorraad hebben. Ik snap dat het probleem bij Apple ligt en niet geheel bij Tele2, maar ik ging er eigenlijk van uit dat ik de telefoon sneller van een provider zelf zou ontvangen dan via een winkel. Ook dit heb ik bij het telefonisch contact aan één van jullie gevraagd en dit zou niet het geval zijn. Mij is verteld: "Alleen bij Apple stores kan het sneller gaan dan bij ons of anderen."

Ik ben nu geneigd om van dit abonnement af te zien (bedenktijd) en de telefoon te gaan halen bij de belcompany om vervolgens weer hetzelfde Tele2 abo af te sluiten, gewoon puur omdat ik bang ben anders de Iphone niet op tijd te ontvangen. Of is het mogelijk het zo allemaal te laten, maar wel nu die telefoon daar te kunnen halen?

Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Ah.. Dat is mooi.
Beste Eric, ik heb de bestelling op tele2 gedaan. Zie bijgevoegd afbeelding!
Op www.tele2.nl is de SE nog niet te bestellen. Heb je dit niet bij een webshop gedaan? Alleen die kunnen zaken wijzigen.
Badge +5
Op www.tele2.nl is de SE nog niet te bestellen. Heb je dit niet bij een webshop gedaan? Alleen die kunnen zaken wijzigen.

die is wel te bestellen

https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/apple-iphone-se-16gb/?color=grijs
Reputatie 7
Badge +4
Badge +5
Of je bestelling nog gewijzigd kan worden kun het beste zo snel mogelijk afdeling verkoop bellen 0800-1602