beantwoord

Levertijd Iphone 6

• 15 maart 2016
  • 3 reacties
  • 341 x bekeken

Ik zie op het forum dat de levertijd voor een zilveren iphone 6 2 weken is, deze zijn nu voorbij, ik heb nog geen bericht gehad wanneer het toestel bezorgd gaat worden. Ondertussen betaal ik wel 19 euro per maand voor een toestel wat ik nog niet in mijn bezit heb. Ik verzoek jullie het toestel,zsm af te leveren en de opgelopen vertraging te verrekenen met de eerstvolgende factuur.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

J. Sluyter
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 19 maart 2016, 13:14

Hoi J. Sluyter,
Er is inderdaad een tekort aan toestellen door de leverancier, dus Apple zelf. We hebben weer een lading binnen en we leveren de toestellen nu op volgorde van wachten. In dit bericht van 10 maart staat: "We doen ons best om binnen nu en twee weken de toestellen te leveren". We zitten nu op acht dagen dus het kan nog eventjes duren.

Had je bij ons verlengd? Dan kun je namelijk wel gewoon gebruik maken van je diensten alleen niet met het toestel. Als je een heel nieuwe klant bent en je hebt nog geen simkaart dan zullen de kosten worden vergoed.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi J. Sluyter,
Er is inderdaad een tekort aan toestellen door de leverancier, dus Apple zelf. We hebben weer een lading binnen en we leveren de toestellen nu op volgorde van wachten. In dit bericht van 10 maart staat: "We doen ons best om binnen nu en twee weken de toestellen te leveren". We zitten nu op acht dagen dus het kan nog eventjes duren.

Had je bij ons verlengd? Dan kun je namelijk wel gewoon gebruik maken van je diensten alleen niet met het toestel. Als je een heel nieuwe klant bent en je hebt nog geen simkaart dan zullen de kosten worden vergoed.
Groetjes Kiko
Flink rookgordijn wordt hier opgehangen. Geef Apple maar de schuld. Jullie zijn anders druk met weggeven van Iphones aan nieuwe klanten in nieuw te openen winkels door het land. Klanten die een contract hebben geen telefoon meer.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 schrijft dat Apple ze nog niet heeft geleverd. Tele2 sponsort die telefoons flink, dus de aantallen zullen zelfs boven hun en de Apple verwachtingen zijn:
http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/12471/tele2-haalt-stunt-uit-met-apple-iphone-6