Levering van mobiel!

• 30 juli 2015
  • 4 reacties
  • 123 x bekeken

Hallo,

Ik wacht al geruime tijd op een bestelling. Nu heb ik afgelopen maandag gebeld naar tele2 zelfs hier wisten ze me er geen antwoord op te geven hoe lang dit nu nog gaat duren aangezien een Samsung Galaxy s5 + een gratis Galaxy tab (ivm verlenging) niet op voorraad zijn? Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat ze dachten dat ik het die zelfde week nog thuis afgeleverd kreeg. Nu belde ik afgelopen maandag na Tele2 bleek die nog niet eens bij hun binnen te zijn. Zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi N0543,

Vervelend dat je niet weet wanneer je nieuwe toestel binnen komt! Heb je je bestelling direct via Tele2 gedaan of via een van onze (r)etailers? Wanneer heb je je bestelling gedaan en heb je daar toen wel een bevestiging van ontvangen? Zodra je aanvraag bij ons binnen is, doen we ons best dit zo snel mogelijk voor je te regelen zodat je zo gauw mogelijk gebruik kunt gaan maken van je nieuwe telefoon.

Groetjes, Leonie
Hallo,

Ik heb hem op 19 juli besteld. Heb direct hierna een bevestiging gehad waarin ze me vertelden dat ze hem hoopten die week nog bij mij thuis te hebben afgeleverd. Nu zijn we ondertussen al 2 weken verder en heb nog geen mobiel in huis laat staan een bericht gehad dat die is verzonden bij jullie. Ik heb de bestelling (verlenging van mijn abbo) bij Tele2 zelf gedaan. Afgelopen maandag nog even erachter aan gebeld maar diegene die ik aan de lijn had heeft me eigenlijk niet veel meer duidelijk kunnen maken. Het enige dat zij mij wist te vertellen dat ze het ook allemaal niet wist.. ?

Groetjes, Noud
Reputatie 7
Badge +5
Nou fijn toch N0543, "we" vinden het vervelend 🆒
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Noud,

Nou daar heb je niet veel aan. Welke toestel heb je besteld? Het kan soms zijn dat het bij populaire toestellen wat langer duurt omdat deze erg in trek zijn en wij weer afhankelijk zijn van de levering van de fabrikant.

Groetjes, Leonie