vraag

levering telefoon 6s edge.

• 8 februari 2016
  • 5 reacties
  • 120 x bekeken

Ik heb op 28-01-2015 een telefoon 6s ontvangen , helaas was dit de verkeerde , ha een 6s edge besteld.
De telefoon is terug gestuurd en goed bij u ontvangen, [ mail gehad. ]
Ne heb ik niets meer vernomen over de nieuwe levering van de 6s edge.
Contact gehad met de klantenservice, maar kreeg te horen dat ik het maar moet afwachten.
Ook de levering van de simkaart duurde 9 dagen . want de kaart paste niet in de oude iphone.
Vraag nu wanneer de 6s edge wel geleverd kan worden .
Al met al nu al 4 weken bezig. En de service laar erg te wensen over [ sorry maar is zo]
De dame bij de klanten service had er ook echt mee te doen. Hoop nu toch snel op een positief antwoord.
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

bij voorbaat mijn dank

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Het is niet aan te raden om je persoonlijke info op een publiek Forum te posten, je hebt tot een uur na posten nog de kans om deze te wijzigen.
Dat doe je door recht's bovenin op het potloodje te klikken.
Reputatie 2
Badge
En meerdere topics over eenzelfde onderwerp helptje ook niet echt hoor
Reputatie 6
Badge +5
Beste adam3009,
Bedankt voor je vraag over de levering van je toestel.
Ik zie dat je meerdere topics hebt aangemaakt en dat hier ook onbeleefd taalgebruik in aanwezig was.
Laten we het netjes houden richting elkaar, we zouden het jammer vinden om vaarwel te moeten zeggen tegen je op het Forum.
Moderators, zoals ik, kan je herkennen aan het stukje "van Tele2" in de naam van de gebruiker.
Naast moderators zijn er community-leden, die je al hebt leren kennen zo te zien :)
Daarnaast is het inderdaad niet verstandig om je persoonlijke info op een openbaar forum te plaatsen. Dit is daarom verwijderd.

Ik heb ook meteen gekeken in de systemen.
Er staat inderdaad een gesprek hier dat je een verkeerde telefoon geleverd hebt gekregen.
We hebben daarom je gevraagd dit toestel terug te sturen en wij gaan je een nieuwe leveren.
We vinden het natuurlijk jammer dat dit niet in één keer goed is gegaan, maar we gaan het goedmaken met je.

Ik heb alles nagepluisd in het systeem en ik zie dat er vandaag een pakketje zal worden bezorgd bij je.
Klopt het dat je de Samsung Galaxy S6 Edge 32GB Black hebt besteld?

Hou ons op de hoogte.
Groetjes,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Verder hou ik het gesprek graag hier gaande en heb ik de andere topics van je gesloten.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Niet meer relevant. Topic gesloten.