Levering Samsung S8 Plus

• 19 april 2017
  • 11 reacties
  • 338 x bekeken

Hoi Tele2,

Vanmiddag om 14.15 een mail gehad van jullie over de preorder van mij die verzonden kan worden zodra je een afspraak maakt via afspraakstatus. Nu ligt die site er al een lange tijd uit (waarschijnlijk overbelast ofzo) waardoor ik dus niet kan invoeren dat ik hem morgen wil ontvangen. Gaat de site het nog doen denken jullie?

Groeten Arthur.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Tele2 heeft verder geen contact met de OPD,
Je hebt die mail namens Tele2 gekregen, je zult het moeten doen met die gegevens van de OPD.
De aanhouder wint, SUC6
Ze hebben daar een interne storing, je kan ze ook bellen om een afspraak te maken. Net gedaan en binnen 5 min bevestiging per email terug. Ze hebben het wel erg druk. Tele2 heeft zelf niet eens gereageerd op een twitter bericht van 2 uur geleden dus ben zelf maar gaan zoeken.
http://www.onlinepakketdienst.nl/
Ze hebben daar een interne storing, je kan ze ook bellen om een afspraak te maken. Net gedaan en binnen 5 min bevestiging per email terug. Ze hebben het wel erg druk. Tele2 heeft zelf niet eens gereageerd op een twitter bericht van 2 uur geleden dus ben zelf maar gaan zoeken.
http://www.onlinepakketdienst.nl/

Sta inmiddels al 25 minuten in de wacht, had je hier ook last van?
Zelf ook 20 minuten moeten wachten, maar uiteindelijk toch een afspraak kunnen inplannen. Helaas was de donderdag al helemaal vol, nu moet ik tot vrijdagavond wachten. Lastig zo'n storing, nu moet ik een dag langer connected zijn met mijn oude telefoon. Via de site stond donderdag nog beschikbaar toen die het heel even deed, maar die vlieger ging al snel niet meer op. Bedankt in ieder geval voor de tip, zou als ik de rest was ook maar gaan bellen voordat het inmiddels zaterdag is dat je hem kan krijgen.
Bedankt voor de tip ze hadden morgen nog een plekje dus heb ik nog geluk heb wel 36 minuten in de wacht gestaan
Ik had vanochtend even gebeld naar Tele2, omdat ik nog geen mail had gekregen van de pakketdienst.
Uiteindelijk te horen gekregen dat er een storing was en dat ik zelf even moest gaan bellen naar de bezorger om een afspraak in te plannen.

Telefoon gepakt, 30 minuten gewacht tot ik aan de beurt was en toen te horen gekregen dat er helemaal geen data over mijn telefoon bekend was.

Weer gebeld naar Tele2 en die kon mij alleen vertellen dat bij hen alles correct in het systeem stond..
Nu moet ik weer bellen naar Tele2, wanneer ik OVER TWEE WEKEN nog geen mail heb gekregen van de pakketdienst.

Mooi dit, pre-orderen en dan toch misschien twee weken moeten wachten.. :(:(
Ik had vanochtend even gebeld naar Tele2, omdat ik nog geen mail had gekregen van de pakketdienst.
Uiteindelijk te horen gekregen dat er een storing was en dat ik zelf even moest gaan bellen naar de bezorger om een afspraak in te plannen.

Telefoon gepakt, 30 minuten gewacht tot ik aan de beurt was en toen te horen gekregen dat er helemaal geen data over mijn telefoon bekend was.

Weer gebeld naar Tele2 en die kon mij alleen vertellen dat bij hen alles correct in het systeem stond..
Nu moet ik weer bellen naar Tele2, wanneer ik OVER TWEE WEKEN nog geen mail heb gekregen van de pakketdienst.

Mooi dit, pre-orderen en dan toch misschien twee weken moeten wachten.. :(:(

Wanneer heb je besteld? Heb namelijk het idee dat alleen de mensen tussen ongeveer 29 maart en 1 april aan de beurt zijn gekomen.

Zelf 13 april besteld en wacht nog steeds op een email 🙂
@kyaifadillah Ik heb hem 9 april besteld, nog geen mail. Van anderen, die op 18 april hadden gepre-ordered, hoorde ik dat zij al wel een afspraak hadden ingeplanned. Volgens mij gaat het dus niet om wanneer je hebt besteld, maar gaat het allemaal willekeurig..

Heel zwak dit!
Als je zilver hebt kan je langer wachten liepen veel beter dan de grey en black
Nog geen email of telefoontje gehad van OPD. Ik heb maar zelf gebeld naar OPD. Eindstand is dat ze mijn toestel nog niet eens hadden ontvangen.

PS. OPD kampeert ook met een storing!
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris