Levering Samsung S6

• 27 april 2015
  • 7 reacties
  • 160 x bekeken

Hoi,
ik heb de samsung s6 een tijdje geleden aangevraagd en tot nu toe nogsteeds niks gehoord, behalve dat ze niet meer op voorraad waren en dat ze verwachtte het binnen een week op te sturen. Tot op heden nogsteeds niks weer gehoord. Krijg ook geen mail dat het wat langer duurt..? Ik vind dit een beetje slordig van Tele2 en eigenlijk al een beetje spijt dat ik naar deze provider ben gegaan. Meer mensen met deze problemen en die me misschien wat meer informatie kunnen geven?

Mvg

Hoi,

Hier hetzelfde probleem! Telefoon 14 April besteld en vervolgens helemaal niks meer vernomen van tele2 na het mailtje dat binnen een week het toestel bezorgd word, zelfs geen welkomst brief met mijn nieuwe nummer of iets dergelijks ontvangen. Erg slecht dit, kleine moeite om even te laten weten dat het langer dan een week duurt lijkt mij! Vooral voor nieuwe klanten zoals ik, krijg zo geen goede eerste indruk.

Ik heb een gouden S6 32gb besteld met een nieuw nummer. Bij Dixons zijn ze al wel weer voorradig, kan ik hem daar niet gewoon ophalen? Mijn oude abonnement is inmiddels afgelopen.

Groeten

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +4
Hoi Sonnie46,

Bedankt voor je bericht en welkom op het forum! Ik heb je bericht verplaatst naar een eigen topic. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk en kunnen we iedereen beter van dienst zijn.

Zoals ik in het vorig topic al vertelde is inderdaad de levering vertraagd vanuit Samsung. De verwachting is da er deze week weer toestellen binnenkomen. Hoe en waar heb je de bestelling geplaatst?

Groetjes Maurice
Hoi,

Ook ik heb de Samsung s6 edge besteld. zelf een pre order op 9 April.
Zou binnen een week geleverd worden heb toen een mail gehad.
heb gebeld en tele 2 zei tegen mij dat ze voor 1 Mei geleverd worden daarna nooit meer wat gehoord.
Over 2 dagen al 1 Mei...... zie het niet meer gebeuren voor die tijd.

Echt heel slecht van tele 2 dat ze niets meer laten weten.

Groetjes Valerie
Ik heb op 14 April via de site van tele2 mijn nieuwe abonnement met de S6 besteld.

Groeten
Wanneer kan ik hem nu verwachten?
Ik heb overigens ook nog helemaal geen welkomst brief met mijn nieuwe nummer en inlog gegevens gekregen, terwijl in de mail staat dat die binnen enkele dagen opgestuurd zou worden. Het is nu 2 weken geleden en nog steeds niets vernomen van tele2. Ik krijg echt de neiging om de hele boel te annuleren als tele2 niet met duidelijke antwoorden komt. In ieder geval een reactie zou fijn zijn.
Badge +4
Ik kijk het graag voor je na Sonnie!

Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Groetjes
Maurice? Leuk bedoeld maar waar is Tele2 mee bezig? Verkoop?