Levering Samsung galaxy note 8

• 14 september 2017
  • 13 reacties
  • 575 x bekeken

Ik heb de note 8 telefonische besteld, als het goed is krijg ik het 16 sep mijn note 8. maar de de verkoop begint de 15 sep is het mogelijk dat ik de note 8 via tele2 winkel kan halen i.p.v een dag extra te wachten ?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, dat kan alleen als je jouw pre order annuleert en dan weer je abonnement afsluit in een winkel. (in de hoop dat daar dan voorraad is)...
Wacht gewoon een dag af, als je al bericht hebt gehad dat hij zaterdag komt, dan weet je zeker dat je hem zonder problemen in ontvangst kan nemen.
Ik heb geen bricht gehad van transport. Ik heb 24-08-2017 een mail gekrgen dat (Vanaf 16.09.2017 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. ) als mijn pakket binnen is wordt er contact met mij gemaakt OPD. Dus die garantie is er ook niet dat ik 16 sep krijg.
Hetzelfde geld voor mij. Als het goed is krijgen we bericht binnen als ons toestel binnen is.. fingers crossed dat het morgen is. Vind het jammer dat ze pas 4 dagen voor release van het toestel een bericht sturen dat het mogelijk langer kan duren.
Ik heb mail ontvangen morgen in handen.
Ik heb geen mail, klinkt als slecht nieuws.... wanneer heb je hem ge pre-ordered?
De eerste dag na de presentatie 24-8-17 heb ik een pre order geplaats. Maat heeft 31-8-17 via tele2 winkel gedaan. Hij heeft het vrijdag opgehaald. Als ik jouw was zou ik naar een tele2 winkel binnen lopen en vragen of ze de note 8 hebben. Zo ja via de winkel eentje halen. Je heb 2 weken te tijd via online je nieuwe of verlengde abbo annuleren, haal je hem gewoon via de winkel.
Hier helaas nog geen Note 8 😞
Ja hier ook nog niet volgens de klantenservice lag het aan een storing. Ben benieuwd hoelang dit weer mag duren. Heb hem niet ge pre-ordered om hem vervolgens 2 weken na de release dag binnen te krijgen.
Ik hoorde dat ze elke keer "beetjes" binnen krijgen en je geluk moet hebben dat je er bij zit maar je pre ordered inderdaad niet voor niets. Blijkbaar kan iemand die naar de winkel gaat er zo mee naar buiten lopen 😥
Ik hoop snel een mail te krijgen 😊
Ze jebben er genoeg want is gewoon op voorraad volgens hun eigen site
Nogsteeds niks
Reputatie 4
Badge +3
We zijn nu de laatste aanvragen handmatig aan het verweken. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent.
ik wacht sinds 13 september en nog geen levering ongelofelijk slecht gewoon terwijl winkels wel lekker uitleveren

ik voel me.genaaid op deze manier met steeds even geduld te hebben aangezien ik toch lekker moet wachten stap ik liever naar een andere provider ik wachr nog tm vrijdag . en ergste is geen eens compensatie