Levering nieuwe telefoon

• 9 december 2015
  • 4 reacties
  • 195 x bekeken

op 25 oktober heb ik mijn abonnement verlengt met nieuwe telefoon. 31 oktober werd de nieuwe telefoon afgeleverd maar het was een verkeerde . Ik heb gelijk contact gezocht met de klantenservice bovenstaande doorgegeven en op 2 november heb ik gelijk de mobiel terug gestuurd , sinds die tijd hoor niets van jullie .Ik heb al diverse keren contact gehad maar niemand weet hoe het verder moet. Dan moet ik weer een aantal weken wachten tot de retour zending verwerkt is . Nu moet ik weer wachten op een post onderzoek. De ene medewerker zegt dat het 2 werkdagen duurt als die dagen voorbij zijn en ik nog niets gehoort heb wordt mij verteld dat het wel 3 weken kan duren.... . 18 dagen geleden heb ik een klachten formulier verstuurd ook daar hoor ik niets van. Is er dan niemand bij jullie die mij echt kan helpen ?????? .

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

op 25 oktober heb ik mijn abonnement verlengt met nieuwe telefoon. 31 oktober werd de nieuwe telefoon afgeleverd maar het was een verkeerde . Ik heb gelijk contact gezocht met de klantenservice bovenstaande doorgegeven en op 2 november heb ik gelijk de mobiel terug gestuurd , sinds die tijd hoor niets van jullie .Ik heb al diverse keren contact gehad maar niemand weet hoe het verder moet. Dan moet ik weer een aantal weken wachten tot de retour zending verwerkt is . Nu moet ik weer wachten op een post onderzoek. De ene medewerker zegt dat het 2 werkdagen duurt als die dagen voorbij zijn en ik nog niets gehoort heb wordt mij verteld dat het wel 3 weken kan duren.... . 18 dagen geleden heb ik een klachten formulier verstuurd ook daar hoor ik niets van. Is er dan niemand bij jullie die mij echt kan helpen ?????? .
Reputatie 6
Badge +5
Hoi marjasiebeling,
Bedankt voor het delen van je verhaal.
Het is spijtig dat het allemaal zo verkeerd is gegaan en dat nu deze problemen zijn ontstaan.
Ik wil graag voor je kijken hoe het er nu voor staat en wat er nog gedaan gaat worden.
Ook zal ik mij inzetten dan voor je 🙂

Ik heb wel enkele gegevens van je nodig om te kunnen beginnen met dit proces.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor het doorgeven van je gegevens marjasiebeling.
Zoals ik al eerder zei, is het spijtig dat het allemaal zo is gegaan.
We maken dit niet vaak mee en daarom moeten we grondig onderzoek doen om te achterhalen hoe dit had kunnen gebeuren.
Dit vergt enige tijd, en bedankt voor je geduld en medewerking tot nu toe.

Er wordt naar gekeken en we zullen contact met je houden erover.
Helaas kan ik op dit moment niet meer vertellen dan dit, maar we houden het in de gaten.
Ik hoop je na het weekend meer te kunnen vertellen.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi marjasiebeling,
Ik zie dat je recentelijk contact hebt gezocht via Facebook.
Dit is nu uitgezet en we gaan er achteraan voor je.
Omdat de conversatie nu doorgaat op Facebook, zal ik dit topic nu gaan sluiten.
Als je nog iets van ons wilt weten, kan je altijd een nieuwe vraag stellen.

Vriendelijke groet,
Ben