beantwoord

Levering Lumia 950 XL

• 4 december 2015
  • 5 reacties
  • 186 x bekeken

Beste Tele2,

Mij is verteld deze week aan de telefoon dat de Lumia 950 XL op het moment niet leverbaar is. Aangezien ik niet (lang) kan wachten hoor ik graag van jullie wanneer ik dit toestel kan verwachten.

Mvgr,

Frank
icon

Beste antwoord door Frankmeister9500 7 december 2015, 17:00

Inderdaad Joeriz9! Ze houden me niet op de hoogte. Zojuist zelf maar gebeld toen heeft een medewerker mij vertelt dat als het product niet op voorraad is, het maximaal 2 weeken kan duren...
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

^^^
Reputatie 7
Badge +5
Bij (r)etailers direct leverbaar i.c.m. Tele2 abonnementen (nieuw & verlengen)
Bijvoorbeeld: Cool Blue
Dat was overigens niet de vraag volgens mij,

Het gaat meer om de verwachting vanuit Tele2. Als je hem vanuit tele2 besteld wordt er gezegt dat het ongeveer een week zal duren, alleen krijg je er totaal geen concrete informatie bij. Dit ondervindt ik zelf ook op het moment.
Inderdaad Joeriz9! Ze houden me niet op de hoogte. Zojuist zelf maar gebeld toen heeft een medewerker mij vertelt dat als het product niet op voorraad is, het maximaal 2 weeken kan duren...

Klopt, overigens is het toestel wijd leverbaar, dus ik ga er bij deze vooralsnog vanuit dat hij vanuit tele2's eigen leverancier nog geleverd moet worden, en dit binnen enkele dagen gebeurd, Zo niet dan zullen we moeten wachten.

Mijn hoop is vooral dat het voor 20 december komt aangezien mijn huidige abonnement dan afloopt 😛