vraag

Levering iPhone XS

• 19 september 2018
  • 18 reacties
  • 1376 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje.
Vorige week vrijdag ochtend heb ik de iPhone xs besteld bij jullie. Is er al iets bekend over de leverdatum?

Vriendelijke groeten,

Luc

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Ik heb een soort gelijke vraag vanmorgen al gevraagd, maar dan voor de max. Maar 't blijft stil. Terwijl ze op andere forums al kunnen vertellen dat die klanten vandaag een bericht krijgen..
Reputatie 7
Badge +4
Vrijdag starten ze met de levering. De OPD stuurt de emails uit naar de klanten die direct een bezorgafspraak kunnen maken. Bij de klantenservice hebben ze geen zicht wie op welk moment zo'n toestel krijgt.
Bedankt voor de reactie, ik kan me van vorig jaar herinneren dat ik van te voren een bevestiging ontving? Of vergis ik mezelf hierin?
Hallo Eric, vrijdag hoort het toestel in huis te zijn. 14 de besteld is de 21ste in huis. Dat is bij iedere provider zo. Dus neem aan dat ze nu vanuit Apple wel toestellen al hebben gestuurd en dat tele2 zo'n beetje wel weet of er genoeg binnen is gekomen.
Heb zojuist een smsje mogen ontvangen om een afspraak te maken. Hij komt vrijdag.
Gr Theo
Zelfde bij mij!
Snap het niet zo. Had vrijdag ochtend bestelt om 9:30, echter is mijn bestelling raar genoeg pas om 11:30 doorgekomen. Beetje jammer maar goed. Hoor op andere fora dat mensen rond 4 uur bestelt hebben en hem wel al vrijdag krijgen, heb zelf nog niets ontvangen. Dacht dat het ging om wie er als eerste had bestelt. Beetje oneerlijk als ik nu moet wachten terwijl ik meteen na de release een pre order had geplaatst.
Reputatie 7
Badge +4
Misschien moest er eerst nog een nummerportering bij jou door je oude provider worden goedgekeurd? Of heb je een verlenging op een Tele2 abonnement aangevraagd?
Misschien moest er eerst nog een nummerportering bij jou door je oude provider worden goedgekeurd? Of heb je een verlenging op een Tele2 abonnement aangevraagd?

Ik heb het zelfde als jipG besteld op 14 september 9:30-9:35 staat pas op 11:41 in het systeem. Heb de iphone Xs max 64 gb goud ge pre orderd. Mijn nieuwe telefoon nummer is al bekend en heb de xs max besteld zonder nummerportering of iets maar nog steeds geen bericht ontvangen dat de iphone binnen is of voor de afspraak van de OPD terwijl anderen die ik ken die later hebben besteld we al reactie hebben. horen de mensen die nog geen reactie hebben gehad vandaag niet bij de 1e levering?
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met nummerportering, maar dat is vorige week maandag al goedgekeurd. Waarom zou dat de reden zijn dat ik niet bij de levering van vrijdag zit?
Eric kan je misschien uitleggen waarom? Telefoons gaan er toch uit volgens het first in first out systeem. Als in wie het eerste besteld, krijgt hem ook eerder. Hoe kan het dan dat mensen die om 4 uur bestelt hebben al een sms hebben gehad, en ik niet terwijl ik hem in de ochtend heb bestelt?
Reputatie 7
Badge +4
Je praat op dit forum met medeklanten. Wij kunnen niet in de systemen van Tele2 kijken. De suggestie om eens in de lijn van nummerportering te denken was omdat je aangaf dat je eerder had besteld die ochtend maar later pas een bevestiging kreeg. Toen was de nummerportering "pas" goedgekeurd zeg je ook nu. De verdere planning van toestellen kan ik niet inzien. Afwachten dus op een sms/mail van de OPD.
Reputatie 6
Badge
All,

In de communicatie is aangegeven dat de toestellen vanaf 21-09-2018 worden uitgeleverd, ik kan niet zien wanneer iemand het toestel krijgt.

Fijne dag

Arjan
Reputatie 7
Badge
Met je bestelling sluit je tevens een abonnement af. Tele2 kan dat zelf regelen en dat gebeurt ook. Op de levering van je toestel hebben zij verder geen enkele invloed en zijn afhankelijk van levering door in dit geval Apple. Ze kunnen je pas weer info geven op het moment dat ze de toestellen zelf geleverd krijgen.
Vanaf vandaag begint de levering.
Het blijft de vraag of alle leveranciers en providers aan de vraag kunnen voldoen.
Ik zag bij een wederverkoper op de website bijvoorbeeld al wachttijden van 8 weken icm Tele2 abonnement
Er is geen peil op te trekken. Afwachten en je mail in de gaten houden. Hopelijk heb je je nieuwe toestel snel binnen
Vind t argument 'wij weten niks het ligt aan Apple' een beetje slecht. Als ik vandaag bij Vodafone zou bestellen heb ik hem binnen 1 week, bij Belsimpel.nl zijn er op het moment XS Max's leverbaar en kan ik er een morgen hebben. Het ligt dus degelijk aan tele 2. Vind het echt belachelijk dat ik nu 3+ weken moet wachten (staat op de levertijd pagina) terwijl ik op de eerste dat gewoon pre-order. Mensen die gisteren hebben bestelt hebben hem bij sommige providers al.
Reputatie 7
Badge
Beste JipG
Ja via wederverkopers gaat de levering meestal sneller. Zij bestellen grote voorraden toestellen , daar leven ze van.
Je kunt via Mobiel.nl ook bestellen met Tele2 abonnement, dan heb je je toestel binnen 1 dag. Bestel je bij Belsimpel i.c.m Tele2 abo dan wacht je 8 weken zag ik op hun site. . Geen idee waarom, het is heel verschillend.
Tele2 is vooral een provider en geen telefoonleverancier ze hebben geen voorraad en zijn afhankelijk van levering van hun bestellingen door fabrikant. Pre orders en zeker van Apple lopen altijd veel achterstand op. Maar Ik las op Facebook vandaag dat er ook al Tele2 klanten zijn die hun toestel vandaag hebben ontvangen, ik hoop dus dat jij ook snel een mail krijgt om bezorgafspraak te kunnen maken. Succes !
Beste JipG
Ja via wederverkopers gaat de levering meestal sneller. Zij bestellen grote voorraden toestellen , daar leven ze van.
Je kunt via Mobiel.nl ook bestellen met Tele2 abonnement, dan heb je je toestel binnen 1 dag. Bestel je bij Belsimpel i.c.m Tele2 abo dan wacht je 8 weken zag ik op hun site. . Geen idee waarom, het is heel verschillend.
Tele2 is vooral een provider en geen telefoonleverancier ze hebben geen voorraad en zijn afhankelijk van levering van hun bestellingen door fabrikant. Pre orders en zeker van Apple lopen altijd veel achterstand op. Maar Ik las op Facebook vandaag dat er ook al Tele2 klanten zijn die hun toestel vandaag hebben ontvangen, ik hoop dus dat jij ook snel een mail krijgt om bezorgafspraak te kunnen maken. Succes !

Volgens de levertijden pagina nog 3+ weken. Hoop het ook. Vind het alleen een beetje vaag.
Reputatie 7
Badge +1
Vind t argument 'wij weten niks het ligt aan Apple' een beetje slecht. Als ik vandaag bij Vodafone zou bestellen heb ik hem binnen 1 week, bij Belsimpel.nl zijn er op het moment XS Max's leverbaar en kan ik er een morgen hebben. Het ligt dus degelijk aan tele 2. Vind het echt belachelijk dat ik nu 3+ weken moet wachten (staat op de levertijd pagina) terwijl ik op de eerste dat gewoon pre-order. Mensen die gisteren hebben bestelt hebben hem bij sommige providers al.
Ongeacht het door Tele2 bestelde aantal toestellen bepaalt Apple hoeveel toestellen elk verkooppunt krijgt. Wat we wel zeker weten is dat Apple meestal nooit de eerste dagen aan de vraag kan voldoen. Sommige verkooppunten zullen voldoende hebben en andere niet. Dat is echter als klant niet van tevoren in te schatten. Beschikbaarheid is ook nog eens afhankelijk van welk model/kleur het betreft en hoe populair die versie is.