Levering iPhone X 256GB

• 15 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 1237 x bekeken

Beste Tele2,

Meer dat een maand geleden heb ik mijn abonnement verlengd en heb ik gekozen voor de iPhone X 256GB in de kleur Space Grey. Toen ik het abonnement afsloot stond op de pagina het volgende; "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis". Helaas, heb ik tot de dag van vandaag de telefoon nog steeds niet binnen. Ik heb ondertussen al 4 of 5 keer contact gehad met de klantenservice en elke keer was het antwoord dat ik maar moest wachten. Zo ook vandaag. Op dit forum lees ik echter dat de telefoon zelfs helemaal niet meer beschikbaar is! Zit ik nou al ruim een maand op niks te wachten? Ik ben zeer teleurgesteld hierover! Ik vertrek ook al snel op reis voor enkele maanden en zou dat toch graag willen doen met een nieuw toestel. Ik hoop dan ook ten zeerste dat jullie met een passende oplossing voor mij kunnen komen.

Met vriendelijke groeten,
Maria

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Welkom bij de club van veel beloften van tele2 en niets geleverd krijgen, mijn stiefzoon is al sinds 17 september 2018 aan het wachten op zijn iphone xs max 64gb silver.

Hij heeft meerdere malen gebeld, krijgt iedere keer een ander verhaal, op de site bij de levertijden staat 3 dagen levertijd, maar dat staat er al vanaf vorige week vrijdag op 3dagen, nu is de status weer bijgewerkt en veranderd, en je gelooft het niet er staat weer 3 dagen levertijd, waarom moet mijn stiefzoon dan 4+ weken wachten???

Heb net gekeken bij mobiel.nl, ookmet tele2 zelfde opties etc, toestel gewoon leverbaar vandaag bestellen voor 23,59 morgen in huis???

Ik begrijp er niets van komt toch ook van tele2 af:(
Reputatie 4
Badge
Hi MariaV,

Het klopt dat wij het toestel niet meer op voorraad hebben, helaas is dit ook laat aan ons gecommuniceerd :(
Je kan kiezen voor een ander toestel, helaas hebben we het door jou gewenste toestel niet in een ander kleur. Wel met minder geheugen.
Ik kan de bestelling voor je opnieuw plaatsen, met een ander toestel en de huidige bestelling er dus uit halen.

Laat je even weten wat je wilt?

@MrWolfe Mobiel.nl ontvangt geen toestellen vanuit Tele2.

Groetjes,

Hinke
Beste Hinke,

Ik heb je even een privé bericht gestuurd.
Hallo Hinke,

Zou je ook even een kijkje kunnen nemen bij mijn topic over de levering van de iPhone 7 van Forza? Een soortgelijk verhaal..
Reputatie 4
Badge
@Gerretsen jou topic wordt opgepakt door mijn collega.
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.
Via privé berichten zijn we er helaas niet uitgekomen.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je een nieuwe topic starten.

Groetjes,

Hinke