levering iPhone 7

• 17 december 2016
  • 3 reacties
  • 97 x bekeken

Ik heb op 3 december jl mijn contract verlengd met gelijktijdige bestelling van een iPhone 7 plus 128GB silver.
Geschatte levertijd bij bestelling 1 week. Ofschoon deze telefoon met de genoemde besteldatum gedurende een week als beschikbaar op de website van Tele2 staat, heb ik heden toch weer een e-mail ontvangen van Tele2 met de vermelding dat de telefoon nog niet binnen is en ik nog even geduld moet hebben. Ra ra hoe kan dit?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Theo,

Dit is jammer. Het lijkt erop dat er veel bestellingen zijn geweest waardoor er weer een voorraadprobleem is. Ik hoop wel dat je 'm snel in ontvangst mag nemen alleen kan ik niet zien wanneer dat precies zal zijn.Ik kan me alleen niet voorstellen dat je heel veel langer moet wachten.

Sorry voor het ongemak!
Op de site staat dat voor de bestellingen t/m 12 december ji dit type telefoons beschikbaar zijn.
Ik mag toch aannemen dat Tele2 geen onzin op de site vermeld.
Zou het probleem niet bij de opd liggen dat zij capaciteit tekort hebben?
Ik wil je in ieder geval bedanken voor de snelle reactie.
Misschien moet ik overwegen op een andere provider over te stappen.
Reputatie 5
Badge +3
Dat mag ik ook hopen van niet. Wat op de website staat moet je aannemen alleen omdat je zelf een andere mail hebt gekregen is dit wel erg verwarrend. Ik ga er vanuit dat je 'm snel ontvangt, maar wanneer precies weet ik niet.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh