Levering iPhone 6 of opzeggen abonnement

• 17 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 199 x bekeken

Hi Tele 2.

7 weken geleden heb ik een iPhone 6 besteld maar helaas was dit de verkeerde kleur. Toestel gelijk terug gestuurd. De verwerking hiervan zou 3 weken duren. Na de 3 weken had ik nog steeds niks gehoord dus heb ik nog maar een keer gebeld. Achteraf blijft dus dat de verwerking niet is gebeurd dus dat ik 3 weken heb zitten wachten op niks. Alles is toen doorgemaild naar een ander afdeling en dit zou dan nog 2 weken duren. Ook zouden ze me op de hoogte houden via de mail. Dit is echter nooit gebeurd. Het zou tot 18 oktober duren maar had nog niks gehoord. Dit is al bezig sinds 31 augustus. Elke keer als ik bel lijkt het wel alsof het ze niks interesseert en ik blijft maar wachten op mijn telefoon. En voor mijn gevoel wacht ik op iets wat nooit gaat komen... Ik ben het een beetje beu. Mijn vraag is dus of ik misschien op de een of andere manier mijn abonnement kan stopzetten? Want ik betaal nu kosten voor het wachten op niks.

Groetjes Fabienne

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Fabienne,

Dat is vervelend. Ik zou graag met je mee willen kijken om zo een beter inzicht te krijgen.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

Ik zie graag je gegevens tegemoet.
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je gegevens.

Ik heb met je mee kunnen kijken. Wat een ongelukkige situatie! Ik heb het voor je nagevraagd bij de andere afdeling en de order is vastgelopen nadat je de telefoon hebt terug gestuurd. Ze zijn nu aan het werken aan een oplossing zodat de order weer kan doorlopen. Als het goed is word je ook niet meer gefactureerd voor het toestel zelf. Wanneer het is opgelost kan je het opzeggen of verlengen. Ik had meer voor je willen doen, maar op dit moment moeten we het probleem even afwachten totdat het is opgelost. Wanneer het is opgelost kan je een vergoeding aanvragen voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Sorry dat je zo lang moet wachten.

Heb je nog vragen?
Enig idee hoe lang ik nog moet wachten? Ik wacht al 7 weken
Reputatie 5
Badge +3
Nee, ik weet alleen dat het probleem prioriteit heeft. Zal ik anders dit topic voor je open laten? Wanneer je over een week niks hoort kan je hier een bericht achterlaten dan kan ik navraag voor je doen, maar als het goed is krijg jij een bericht wanneer het is opgelost.
Prioriteit? Daarom moet ik eerst 3 weken wachten om dan te horen dat het niet verwerkt is en vervolgens moet ik maar weken gaan wachten en word ik van niks op de hoogte gehouden?
Reputatie 5
Badge +3
Ik begrijp je reactie en het is harstikke vervelend, maar ik probeer alleen aan te geven dat er aan gewerkt wordt ook duurt het lang. Ik kan het proces niet voor je versnellen. Ik moet je dit vragen af te wachten.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh