beantwoord

Levering Iphone 6

• 28 maart 2016
  • 3 reacties
  • 229 x bekeken

ik heb op 15 maart mijn iPhone 6 bestelt, helemaal leuk ik weer blij.
totdat ik een mail kreeg waaruit bleek dat mijn iPhone 6 niet op voorraad is, balen weer.
nu vraag ik me toch af wanneer mijn iPhone geleverd word ? ik wacht namelijk al een tijdje

iemand enig idee ?

groetjes
icon

Beste antwoord door malikabouras 31 maart 2016, 19:05

Hoi malikabouras,
We hebben op dit moment een achterstand met de leveringen van de Iphone 6. We zijn er hard mee bezig om ervoor te zorgen dat iedereen zijn toestel in ontvangst kan nemen. Je zult nog even moeten wachten totdat de OPD contact met jou opneemt.
Groet, Trinh

hoelang moet ik ongeveer nog wachten ? ik zie dat mensen namelijk al een mail hebben ontvangen voor de iPhone 6 silver die heb ik namelijk ook besteld ?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi malikabouras,
We hebben op dit moment een achterstand met de leveringen van de Iphone 6. We zijn er hard mee bezig om ervoor te zorgen dat iedereen zijn toestel in ontvangst kan nemen. Je zult nog even moeten wachten totdat de OPD contact met jou opneemt.
Groet, Trinh
Hoi malikabouras,
Groet, Trinh

hoelang moet ik ongeveer nog wachten ? ik zie dat mensen namelijk al een mail hebben ontvangen voor de iPhone 6 silver die heb ik namelijk ook besteld ?
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan je helaas geen specifieke datum geven. Diegene die het als eerst hebben besteld ontvangen de toestellen ook het eerst.

Ik hoop dat je toestel snel wordt geleverd!
Groet, Trinh