vraag

levering iPhone 11 64GB Black

• 30 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 222 x bekeken

Beste Tele2,

Ik wacht al een hele tijd op mijn iPhone 11 64GB Black. Ik heb mijn telefoon op 26 september al besteld en direct afbetaald. Ten tijde dat ik besteld heb (26 september al!) werd een levertijd van 2 weken aangegeven. Ik kreeg meteen diezelfde week al een e-mail van Reviva dat ik een afspraak kon maken voor het afleveren. Deze afspraak heb ik direct gemaakt en ik zou mijn telefoon dan op vrijdag 4 oktober in ontvangst kunnen nemen.

Echter werd mijn bestelling toen ineens geannuleerd en dat had te maken met problemen bij Reviva is mij verteld. In de weken daarop heb ik meerdere malen telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice, dit heeft tot op heden helaas tot helemaal niets geleid. Ik wacht nog steeds op mijn telefoon terwijl op jullie site steeds 2 weken levertijd heeft gestaan.

Nu zie ik dat de levertijd voor een nieuwe bestelling staat op 4 weken, echter ben ik al 5 weken (!!!!) aan het wachten totdat ik eindelijk mijn telefoon krijg.

Ik heb een flink bedrag betaald en ik zie of hoor niets meer over een nieuwe verwachte leverdatum.

Daarom is mijn vraag: Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten?

3 reacties

Reputatie 2

Ik wil je graag helpen. Vervelend dat dit mis gaat. Heb je contact gehad met Reviva? Ik hoop dat jij een stapje verder bent nu. Als het niet zo hoor ik dat graag.  Ik heb dan jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe afspraak kunnen maken bij Reviva. Als het goed is wordt mijn telefoon binnenkort bezorgd. Ik wacht even af.

Reputatie 2

Hoi Sander,

Heb jij jouw iPhone in bezit? 

Reageer