beantwoord

Leveren Iphone6 Tele2

• 3 maart 2016
  • 7 reacties
  • 387 x bekeken

Gisteren een contractverlenging aangevraagd; eerst gebeld of Iphone6 op voorraad was. Antwoord: ja hoor geen probleem. Nu krijg ik na de bestelling geplaatst te hebben een mail dat de Iphone NIET op voorraad is. ??????? Ik betaal al wel voor mijn Iphone vanaf vandaag; toch wel raar terwijl ik hem nog NIET heb. Gebeld met de klantenservice en die gaf aan dat ik recht heb op een vergoeding en dit moet regelen via de site, maar HOE? Kan iemand mij dit uitleggen? Of gewoon regelen?
Liever nog wil ik zo spoedig mogelijk de telefoon ontvangen omdat de oude het bijna begeeft.Graag hulp hierbij.
Tot mijn verbazing is in de tijd dat ik dit verzoek doe op TV al meerdere keren de reclame voorbij gekomen met de fantastische aanbieding van Tele2 voor de Iphone6.
Graag reactie op korte termijn want ik betaal voor iets wat ik niet heb en mijn telefoon is dringend aan vervanging toe!
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 6 maart 2016, 14:37

Hoi annet67,

Wanneer het toestel bij jou afgeleverd wordt kan ik niet zeggen. Dit heeft te maken met het aantal toestel dat we binnen krijgen vs. het aantal aanvragen. Dat iets op het moment niet leverbaar is wilt natuurlijk niet zeggen dat het niet meer aan te bieden is. De voorraad wordt continu bijgevuld. Hetgeen dat je voor het toestel moet betalen is onderverdeeld in 24 maanden. Als dat dus nu of over een maand begint, daar verander je niets aan. Het toestel moet immers betaald worden. Hoogst waarschijnlijk kan je ook gebruik maken van de bundel die je afneemt. Uiteraard kan je een verzoek tot compensatie indienen, ik weet niet in hoeverre je vergoed zal krijgen. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis! ;)

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +4
Hoi annet67,

Wanneer het toestel bij jou afgeleverd wordt kan ik niet zeggen. Dit heeft te maken met het aantal toestel dat we binnen krijgen vs. het aantal aanvragen. Dat iets op het moment niet leverbaar is wilt natuurlijk niet zeggen dat het niet meer aan te bieden is. De voorraad wordt continu bijgevuld. Hetgeen dat je voor het toestel moet betalen is onderverdeeld in 24 maanden. Als dat dus nu of over een maand begint, daar verander je niets aan. Het toestel moet immers betaald worden. Hoogst waarschijnlijk kan je ook gebruik maken van de bundel die je afneemt. Uiteraard kan je een verzoek tot compensatie indienen, ik weet niet in hoeverre je vergoed zal krijgen. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis! ;)

Groetjes
Maar het is natuurlijk wel raar dat op de site staat dat de telefoon op voorraad is, dat dit vervolgens niet zo blijkt te zijn, dat de volgende gegeven levertijd ook al niet klopt, want dan ineens blijkt het een week te zijn, en een week later is het nog altijd stil? Ik maak nu precies hetzelfde mee en ben oprecht verbaasd. Nog nooit meegemaakt zoiets, bij andere providers. En als jullie nu zouden communiceren wanneer het toestel dan WEL komt. Maar niemand zegt ook maar iets.

En oh, ik kan dus ook NIET gebruik maken van de bundel waar ik wel voor betaal, want ik heb de SIM-kaart ook nog niet gekregen.... Dus ik betaal nu gewoon voor zowel een product als een dienst die ik niet heb en nooit heb gekregen.
Reputatie 6
Badge +1
Telefonische verkopers moeten scoren maakt niet uit hoe. Anders worden ze uit het callcenter geschopt. Je kan beter bij een webwinkel een telefoon kopen. Die melden direct wanneer de telefoon thuis wordt afgeleverd. Ik doe al een jaar of 10 zaken en met studentmobiel, heet nu mobiel.nl en dat bevalt prima. Heb daar een Ace, S3 en S6 vandaan.
Reputatie 7
Badge +4
Het nieuwe abonnement gaat pas in als je oude is afgelopen. Als dat is gepasseerd dan kun je ook op de oude sim de nieuwe bundels gebruiken. De nieuwe sim is met name bedoeld om in de nieuwe iphone te passen.
@eric Ik ben een nieuwe abonnee, en mijn abonnement bij Tele2 is volgens mijn gegevens op 3 maart in gegaan, de dag van mijn bestelling. Alleen heb ik dus nog geen Tele2-sim en ook geen telefoon 😞
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een topic van annet67. Je kunt beter een eigen topic aanmaken om verwarring te voorkomen. Dat doe je bij 'stel een vraag'.
Dat had ik al gedaan, maar daar reageert niemand, dus zodoende ging ik eens kijken of er meer mensen met dit probleem zijn.