beantwoord

leentoestel

  • 23 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 177 x bekeken

Ik heb sinds 5 oktober 2015 een contract met TELE2. Achteraf heel erg dom maar ja je komt niet meer onder het contract uit. Maar het toestel werkt sinds het begin niet meer en moet nu aangetekend verstuurd worden.

Waarom moet de reparatie 1 tot 4 weken duren?
Waarom bieden jullie in deze extreme gevallen niet een leentoestel aan?
Waarom moet ik eerst zelf kosten maken, aangetekend versturen, en betalen jullie dit niet of halen jullie het toestel zelf niet op?
Waarom moet ik zelf om een vergoeding vragen voor oa het naar jullie bellen, met belachelijke wachttijden van meer dan 50 minuten?
Wat gaan jullie sowieso doen want we zijn inmiddels bijna een maand verder en na reparatie 2 maanden en ik heb inmidels al wel 5 telefoontjes met het toestel en met jullie abonnement kunnen plegen?

Tot nu kan ik alleen maar zeggen wat een waardeloze klantenservice. Lange wachttijden, geen hulp/ service en alles zelf in gang moeten zetten. Wat zou het fijn zijn als ik het contract kan laten ontbinden en we nooit meer iets met elkaar te maken zouden hebben.

Een zeer ontevreden klant!!
icon

Beste antwoord door eric 24 oktober 2015, 17:34

Wat is het extreme geval? Als je toestel kapot is dan moet het gerepareerd worden door de verkoper. Een leentoestel hoeft men niet te verstrekken. Je kunt natuurlijk wel zelf je oude toestel gebruiken.

Hier staat de procedure:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Wat is het extreme geval? Als je toestel kapot is dan moet het gerepareerd worden door de verkoper. Een leentoestel hoeft men niet te verstrekken. Je kunt natuurlijk wel zelf je oude toestel gebruiken.

Hier staat de procedure:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/