beantwoord

kosten telefoon?

• 21 september 2018
  • 6 reacties
  • 146 x bekeken

Hallo,
Ik weet dat zakelijk hier niet echt word besproken maar misschien een uitleg ergens over?

Ik zie dat de Samsung Galaxy A8 verschillende bedragen heeft, alles in combinatie met unlimited.

Bij consumenten kost de telefoon 288 euro per maand-abo(in 1 keer betalen) of i2 jaar-abo(per maand 12 euro)
Bij zakelijk kost het inclusief BTW 312 euro voor 1 jaar met bijbetaling of 336! euro per 2 jaar met alleen maandelijks een bedrag.
288, 312 of 336 euro vind ik toch aardige verschillen, ze mogen geen rente meer vragen over toestelkrediet maar de prijs word gewoon verhoogd?
Bij zakelijk kijken ze niet op een paar tientjes dus dat verhogen we maar en consumenten moeten we harder voor vechten om die te lokken?
Of mis ik iets?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 21 september 2018, 14:10

Anyways, de telefoon met 2 jaar abonnement zakelijk kost 238,08 excl BTW dat is 288,08 met BTW

Bij 1 jaar betaal je 119,01 in en keer dan 119,04 (gedurend 1 jaar 9,92 p/m) , daar kom ik bij 288€ ex btw, waarom dat duurder is, moet je uithalen bij de zakelijke afdeling.

Consiment prijs met 2j contract is ook 288€
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Tele2 consumenten geef toestel korting bij een nieuwe abonnement of verlenging.

Misschien dat Tele2 zakelijk die korting niet heeft?
Reputatie 7
Badge +2
Anyways, de telefoon met 2 jaar abonnement zakelijk kost 238,08 excl BTW dat is 288,08 met BTW

Bij 1 jaar betaal je 119,01 in en keer dan 119,04 (gedurend 1 jaar 9,92 p/m) , daar kom ik bij 288€ ex btw, waarom dat duurder is, moet je uithalen bij de zakelijke afdeling.

Consiment prijs met 2j contract is ook 288€
Oh ja, ik had de korting er nog niet af gerekend, ik ging er even vanuit dat dik zwart gedrukt de prijs was, lichtelijk verwarrend voor mij om niet gewoon de prijs te zien die je betaalt voor de telefoon, maar de korting die je er zelf even af moet halen,...

thx! ;-)

Blijft wel jammer maar zakelijk gezien wel begrijpelijk dat de prijzen zakelijk hoger liggen vanwege een BTW-factuur en "mogelijk" betere service als er iets is?
Reputatie 7
Badge +4
Blijft wel jammer maar zakelijk gezien wel begrijpelijk dat de prijzen zakelijk hoger liggen vanwege een BTW-factuur en "mogelijk" betere service als er iets is?
Er is een ook een belangrijk verschil in de belbundel. Bij consumenten betaal je van NL naar de EU extra. Bij zakelijk is zowel EU naar EU als NL naar EU en de VS nummers inbegrepen. En eigenlijk voor hetzelfde geld als een consumenten bundel.

Er is een ook een belangrijk verschil in de belbundel. Bij consumenten betaal je van NL naar de EU extra. Bij zakelijk is zowel EU naar EU als NL naar EU en de VS nummers inbegrepen. En eigenlijk voor hetzelfde geld als een consumenten bundel.

Dat vind ik een flinke plus, het loopt snel op.
Naar België kon ik beter met een prepay bellen voor 10 cent dan Tele 2 voor 65 cent.

Dank u!
Reputatie 7
Badge +4
Ja, en als je een zakelijk Tele2 abonnement is het dus 0 cent extra.