beantwoord

Kosten nieuwe simkaart

  • 30 april 2016
  • 10 reacties
  • 225 x bekeken

waarom na een jaar of 10 moet ik
15 euro voor een microsim betalen
terwijl als ik een nieuwe met bijbehorend nummer bestel
ik zelfs nog 10 euro beltegoed erbij krijg
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 4 mei 2016, 10:29

Hoi Joop,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb nu een nieuwe simkaart naar je verstuurd. Deze zal binnen 5 werkdagen bij je op de mat vallen.
Dit betekent dat je vanaf nu geen service meer hebt met je huidige simkaart.
Laat je even weten als je hem binnen hebt?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sfjoop,
Leuk dat je naar het forum bent gekomen! Gaat het om een prepaid simkaart of een simkaart voor een mobiel abonnement?
En wat is de reden waarom je een nieuwe simkaart nodig hebt?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Dag Kiko

het gaat om een prepaid met af en toe een internet bundel

ik heb een ander toestel aangeschaft

daar moet zo'n klein kaartje in

groet Joop
Reputatie 7
Badge +4
Voor nieuwe prepaid kaart hebben ze hoop handmatig werk. Bv overzetten beltegoed. Dat kost geld...
Dat zou kunnen !
in deze geautomatiseerde maatchappij zou dat inderdaad 5 min werk zijn om even een kaart handmatig aan te maken
klein beetje werk een hoop plezier en weer een tevreden klant

groet
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sfjoop,
Ik kan een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Hier zit echter wel een nadeel aan. Je huidige simkaart zal direct inactief zijn. Zodra je je nieuwe simkaart binnen hebt, heb je met je nieuwe simkaart wel weer bereik etc.
Als je wilt dat ik dit voor je regel, kun je mij in een privébericht dan deze gegevens sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joop,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb nu een nieuwe simkaart naar je verstuurd. Deze zal binnen 5 werkdagen bij je op de mat vallen.
Dit betekent dat je vanaf nu geen service meer hebt met je huidige simkaart.
Laat je even weten als je hem binnen hebt?
Groetjes Kiko
dag

bedankt ga ik doen
alvast bedankt voor de medewerking

groet Joop
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan!
En we houden contact. :)
Groetjes Kiko
Graag gedaan!
En we houden contact. :)
Groetjes Kiko

dag kiko

de kaart was snel binnen bedankt voor de service
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joop,
Goed om te horen dat je kaartje binnen is!
Als je binnenkort nog een vraag hebt, kun je gewoon weer opnieuw een topic aanmaken op het forum. Ik zal deze nu sluiten.
Groetjes Kiko