beantwoord

Klacht reparatie afhandeling Dynafix/Tele2

• 14 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 506 x bekeken

Goedemorgen, ik heb op 6 juli 2018 een refurbished iPhone SE besteld en deze werd keurig de volgende dag geleverd. Echter het toestel bleek niet te werken (DOA). Op advies van Tele2 het toestel aangeboden ter reparatie bij Dynafix, dan zou het binnen een week opgelost zijn. Dit heeft in totaal 3 weken geduurd aangezien Dynafix zelf geen refurbished iPhones repareert. Bij terugkomst van het toestel (moederboard vervangen door Forza) bleek het toestel nog een gebrek te hebben nl de hoofdtelefoonaansluiting was defect. Opnieuw het toestel aangeboden bij Dynafix. Daar ligt het nu met als laatste status; reparatie afgebroken van 09.08.2018. Forza al gemaild dat het toestel waarschijnlijk weer hun kant op komt en zij reageerden binnen een dag dat zodra zij het toestel ontvangen dit moet spoed opgelost wordt. Dynafix heb ik echter al 3 keer een mail gestuurd, maar nog geen enkele reactie. Uiteraard anderhalve maand na mijn aanschaf nog geen moment gebruik kunnen maken van de telefoon, ontzettend spijt hiervan.. en het schiet niet op. Tele2 verwijst naar Dynafix en kunnen ook niets betekenen en van Dynafix hoor ik ook niets. Naar Dynafix bellen kost ook een fortuin. Iemand soortgelijke ervaringen? en de vraag aan Tele2; kunnen jullie hier iets mee doen, jullie goede naam wordt hiermee ook naar beneden gehaald..
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 20 augustus 2018, 12:52

en de vraag aan Tele2; kunnen jullie hier iets mee doen, jullie goede naam wordt hiermee ook naar beneden gehaald..

Hi, excuus voor de late reactie!

Het klopt dat Dynafix de spil is in het hele reparatieverhaal; zij regelen de logistiek en kunnen je het beste informeren over de status en doorlooptijden. Bij grote problemen zijn wij je aanspreekpunt en als je er met Dynafix nog niet uitbent dan help ik graag met uitzoeken. Om wel de verwachtingen te temperen: ik kan niet beloven dat ik de reparatie kan bespoedigen.

Laat het me weten als je vragen hebt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge
en de vraag aan Tele2; kunnen jullie hier iets mee doen, jullie goede naam wordt hiermee ook naar beneden gehaald..

Hi, excuus voor de late reactie!

Het klopt dat Dynafix de spil is in het hele reparatieverhaal; zij regelen de logistiek en kunnen je het beste informeren over de status en doorlooptijden. Bij grote problemen zijn wij je aanspreekpunt en als je er met Dynafix nog niet uitbent dan help ik graag met uitzoeken. Om wel de verwachtingen te temperen: ik kan niet beloven dat ik de reparatie kan bespoedigen.

Laat het me weten als je vragen hebt.
Hallo Frenk,

Het probleem lig duidelijk bij Dynafix. Het toestel is afgelopen vrijdag (17.08) al retour gezonden naar Dynafix door Forza, maar vooralsnog geen enkele statuswijziging op hun website. Ik denk dat ik inmiddels 5 keer gemaild heb, maar geen enkele reactie. Tevens als € 9,51 buiten bundel kosten gemaakt (welke ik overigens wel bij jullie zal declareren) vanwege telefonisch contact met Dynafix. Hieronder de laatste status op 23.08.2018.

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 6-8-2018
Order - Bevestigd 6-8-2018
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 6-8-2018
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 9-8-2018
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 9-8-2018
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 9-8-2018
Reparatie repair center - In behandeling 9-8-2018
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 9-8-2018
Reparatie repair center - Reparatie afgebroken 9-8-2018
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 14-8-2018
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 14-8-2018

Ik snap werkelijk niet waarom dit zo ontzettend lang duurt. Probeer dit alsjeblieft te bespoedigen.

Vriendelijke groet, Erwin
Overigens krijg ik zojuist een bericht van Dynafix dat ze het toestel nog niet terug ontvangen hebben van Forza. Wat is nu waarheid..? Maar weer mailen met Forza dan. Wordt een gebed zonder einde vrees ik.
Reputatie 6
Badge
Overigens krijg ik zojuist een bericht van Dynafix dat ze het toestel nog niet terug ontvangen hebben van Forza. Wat is nu waarheid..? Maar weer mailen met Forza dan. Wordt een gebed zonder einde vrees ik.
Dus Forza is in dit geval de partij die omschreven is als externe reparateur? En die hebben het toestel dus al teruggestuurd naar Dynafix maar die hebben het nog niet ontvangen.

Er zijn nu 7 werkdagen heengegaan vanaf het moment dat het toestel is opgestuurd naar de externe reparateur. Rekening houdend met dat tweemaal verzendtijd én onderzoek/reparatie zou ik ze nog even de tijd geven. Wel ontvang ik graag vast wat meer gegevens van je zodat ik mee kan kijken. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Alvast bedankt!