Alle online winkels werken dan, behalve Tele2 (en T-Mobile) werken niet.
Op het moment dat je deze selecteert dan krijg je een melding dat je met hun (Tele2) contact moet opnemen.
Dit heb ik afgelopen vrijdag gedaan en het zou opgelost worden (nadat ik bijna een uur aan de telefoon heb gezeten met de klantenservice).
Helaas is dit nog niet opgelost!!
Hoe ontvang ik nu mijn extra 100 euro alsnog, geven jullie mij dit Tele2? Want jullie adverteren er wel mee....
Beste antwoord door Rene Delden
Inmiddels een telefoontje van Tele2 gekregen dat ze nu wel toegelaten zijn voor de casbackactie.
Dit direct geprobeerd en het is nu wel gelukt om me ervoor aan te melden, ik kreeg de volgende melding in beeld:
Bedankt! Je aanmelding is ontvangen.Hou je e-mail in de gaten, we sturen je een herinnering om zodra je nieuwe toestel beschikbaar is en jij jouw registratie kan voltooien
Het lijkt goed te komen, nu nog even afwachten of de volledige registratie van de week goed gaat komen.
Bekijk origineel bericht
Dit direct geprobeerd en het is nu wel gelukt om me ervoor aan te melden, ik kreeg de volgende melding in beeld:
Bedankt! Je aanmelding is ontvangen.Hou je e-mail in de gaten, we sturen je een herinnering om zodra je nieuwe toestel beschikbaar is en jij jouw registratie kan voltooien
Het lijkt goed te komen, nu nog even afwachten of de volledige registratie van de week goed gaat komen.