vraag

Klacht : Note 10 plus Cashback actie werkt niet

• 20 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 511 x bekeken

Als je via https://www.samsung.com/nl/inruil/ gebruik wilt maken van de 100 euro extra cashback voor je pré-order gedaan bij Tele2 dan moet je op een gegeven moment zeggen waar je de order geplaatst hebt.
Alle online winkels werken dan, behalve Tele2 (en T-Mobile) werken niet.
Op het moment dat je deze selecteert dan krijg je een melding dat je met hun (Tele2) contact moet opnemen.
Dit heb ik afgelopen vrijdag gedaan en het zou opgelost worden (nadat ik bijna een uur aan de telefoon heb gezeten met de klantenservice).
Helaas is dit nog niet opgelost!!

Hoe ontvang ik nu mijn extra 100 euro alsnog, geven jullie mij dit Tele2? Want jullie adverteren er wel mee....

8 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi @Rene Delden

bedankt voor je melding ,
We gaan nu uitzoeken wat er aan de hand is.
Op je vraag of je dan de 100 euro van ons krijgt.
De actie is van Samsung, dus zij verzorgen de betaling.
Ik zal hier melden wanneer dit is opgelost

Groet,

Arjan
Ik heb contact gehad met Samsung, deze meldt het volgende :

"T-Mobile is uitgesloten voor deze promotie. Door de fusie doet Tele2 ook niet meer mee. Ik had je graag een ander antwoord gegeven. Voor de mogelijkheden raad ik je aan contact op te nemen met Tele2"

Dit is inmiddels vandaag gebeurd en het wordt morgen in de vergadering meegenomen zodat Tele2 en Samsung dit gezamenlijk gaan oplossen zodat de klant dit niet hoeft te doen.
Mij is toegezegd dat alle Note 10 kopers hier een terugkoppeling op krijgen en dat het opgelost wordt en anders Tele2 normaal gesproken met een compensatie zal komen.

Hopelijk wordt het snel opgelost.

Groet Rene
Reputatie 7
Badge +4
Raar verhaal. T-mobile verkoopt ook nog steeds note10 met 100 euro extra cashback van Samsung. Bij de actievoorwaarden van Samsung wordt ook niet gesproken over dat deze actie alleen bij bepaalde verkooppunten werkt. Dat zou je kunnen terugsturen naar Samsung.

Reputatie 3
Badge
Hi,

klanten kunnen zich vanaf nu aanmelden voor de mooie Note10 actie 😃

Gr, Bernadet
Hoi @Rene Delden

bedankt voor je melding ,
We gaan nu uitzoeken wat er aan de hand is.
Op je vraag of je dan de 100 euro van ons krijgt.
De actie is van Samsung, dus zij verzorgen de betaling.
Ik zal hier melden wanneer dit is opgelost

Groet,

Arjan

Hoi Arjan en Eric, ik heb het volgende gemeld aan Samsung :

"Goedemorgen Jeff, In de voorwaarden van de cashbackactie staat nergens dat bepaalde winkels uitgesloten zijn van de actie. Er staat enkel dat je toestel een van de volgende dient te zijn :
Note10 Aura Black 256GB SM-N970FZKDPHN 8806090004483,
Note10 Aura Glow 256GB SM-N970FZSDPHN 8806090041556,
Note10+ Aura Black 256GB SM-N975FZKDPHN 8806090004254,
Note10+ Aura Glow 256GB SM-N975FZSDPHN 8806090033919,
Note10+ Aura Black 512GB SM-N975FZKGPHN 8806090142222.

Ik ontvang het toestel nu zaterdag en als het overeenkomt met een toestel uit deze reeks dan is de cashback ook geldig voor mij, niet uitmakende waar hij gekocht is. Je kunt zelfs aangeven dat deze bij een overige webwinkel is aangeschaft. Is de online informatie dan onjuist en is deze niet in lijn met de daadwerkelijke voorwaarden?"

Als reactie kreeg ik :

"Hierin is er geen andere optie mogelijk. Ik heb het net nog een keer voor je nagevraagd bij de betreffende afdeling maar hierin kan je met order van Tele2 niet meedoen aan de Samsung promotie. ^Jeff"

Daar sta je dan met lege handen.....
Tele2 schermt er wel mee, dan dienen die dus met een oplossing te komen.
Ik ga ze nog maar een keer vragen hoe het ermee staat, dit is ook goed om te weten voor andere klanten van Tele2 die een Note 10 of 10 plus hebben aangeschaft.

Tele2, hoe is de vergadering vanmorgen verlopen en wat is daar uit gekomen?

Groet Rene
Hi,

Gr, Bernadet

Hoi Bernadet,

Ga je nu doodleuk een actie promoten op een plek waar wordt besproken dat de actie niet werkt?
Lijkt me geen gepaste reactie.....
Inmiddels een telefoontje van Tele2 gekregen dat ze nu wel toegelaten zijn voor de casbackactie.
Dit direct geprobeerd en het is nu wel gelukt om me ervoor aan te melden, ik kreeg de volgende melding in beeld:

Bedankt! Je aanmelding is ontvangen.

Hou je e-mail in de gaten, we sturen je een herinnering om zodra je nieuwe toestel beschikbaar is en jij jouw registratie kan voltooien

Het lijkt goed te komen, nu nog even afwachten of de volledige registratie van de week goed gaat komen. 👍
Reputatie 6
Badge

Hi,

Gr, Bernadet
Hoi Bernadet,

Ga je nu doodleuk een actie promoten op een plek waar wordt besproken dat de actie niet werkt?
Lijkt me geen gepaste reactie.....

Hey Rene,

Wij wisten gisterenmorgen al dat het probleem was opgelost, vandaar de de post van Bernadet 🙂

Reageer