vraag

Klacht AMP koerier

• 13 October 2021
  • 3 reacties
  • 124 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties

Ik heb gisteren eindelijk bericht gekregen dat ik een afspraak kon maken voor het leveren van mijn iPhone13. Ik heb netjes aangegeven dat ik in een appartementencomplex woon en dat ik van te voren gebeld zou worden.

In de bevestiging die ik daarna kreeg werd duidelijk dat de telefoon tussen 8.15 en 10.15 uur geleverd zou worden. Speciaal hiervoor een dag vrij genomen.

Om 9.35 uur ging mijn telefoon 2 keer over, anoniem nummer.  Net te kort om op te nemen. Direct naar beneden gelopen maar niemand te zien. Voor de zekerheid gekeken in Mijn Afspraak. De bezorger komt over 5 minuten. Gelukkig niet gemist. Na 5 minuten verspring de tijd naar 10 minuten. Vreemd, misschien verdwaald? Ondertussen blijft de tijd maar oplopen.

En dan nu krijg ik een mail dat ik de bezorger heb gemist. De bezorger gemist? Ik heb helemaal niks gemist. Ik was gewoon thuis, speciaal vrij genomen toch.

inmiddels sta ik al ruim een half uur in de wacht bij AMP. Blijkbaar ben ik niet de enige die klachten heeft met de bezorging van AMP. Ik wil dat de telefoon alsnog vandaag bezorgd gaat worden. Zoals in een ander topic al aangegeven moet ik vrijdag worden geopereerd. Ik moet morgen nog allerlei zaken voorbereiden.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

AMP is de enigste organisatie die weet welke chauffeur jouw toestel heeft en kan deze chauffeurs aansturen. Houdt dus even vol in die wachtrij. Ze bezorgen voor alle providers en hebben het inderdaad vaak druk, zeker na releases van nieuwe toestellen van Samsung of Apple.

AMP is de enigste organisatie die weet welke chauffeur jouw toestel heeft en kan deze chauffeurs aansturen. Houdt dus even vol in die wachtrij. Ze bezorgen voor alle providers en hebben het inderdaad vaak druk, zeker na releases van nieuwe toestellen van Samsung of Apple.

Hoeveel moeite is het om echt even te bellen met een klant die meer dan € 1.200 uit heeft gegeven. En blijkbaar, ook gezien de reacties die ik op internet lees over AMP zijn er meer klachten over het feit dat de bezorgers geen geduld hebben. Door door door. Ze vergeten alleen wel dat dit betekent dat ze een andere dag alsnog weer dezelfde route moeten rijden. Terwijl even een paar minuten tijd inplannen gewoon betekent dat je een pakket in 1 keer af kunt leveren.

En zeker ook omdat ze weten dat de mensen wel thuis zijn. Je geeft van te voren aan op welke dag je je telefoon wilt ontvangen. Vervolgens krijg je een dag van te voren een tijdslot van 2 uur. Als je die periode niet kunt kun je het doorgeven. Dat betekent dat je gewoon thuis bent.

Waarom zou je als bezorger na twee keer overgaan de telefoonverbinding verbreken en weg gaan. Ik geef ze voor morgen nog 1 kans. Mocht het weer op dezelfde manier gaan dan annuleer ik alles bij Tele2 in verband met de geleverde wanprestatie.

Reputatie 3
Badge

Dat is niet leuk nee, als je vrij neemt en je wacht voor niks. Raar dat ze dan heel kort bellen en dan weg gaan, bel dan gewoon niet?  Het is voor AMP gewoon een pakket die ze bezorgen, zij weten denk ik niet dat het om een iphone van 1200 euro gaat en dat jij daar heel erg op verheugd. 
De levering van pakketjes zou gewoon beter moeten in het algemeen. Door corona is online bestellen ook heel erg gegroeid en waar haal je al de bezorgers vandaan? Allemaal dingen waar wij als klant last van hebben.. 

Hopelijk heb je vandaag wel je telefoon ontvangen. 

Reageer